خبرهای داغ:

امضاء تفاهم‌نامه‌ همکاری بسیج سازندگی و تبلیغات اسلامی استان سمنان

تفاهم نامه همکاریفی مابین سازمان بسیج سازندگی سپاه و سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان امضا شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۵۵
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام علی شکری در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و سازمان بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان که به میزبانی این اداره کل در شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به مفاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد:  این اداره کل و سازمان بسیج سازندگی متعهد شدند در حاشیه اردوهای جهادی، نسبت به ساخت و تجهیز خانه‌های عالم روستایی اقدام کنند.

وی افزود: این طرح باهدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ دینی و همچنین گسترش قرآن به‌خصوص در بین جوانان به مدت سه سال در سطح استان سمنان و مناطق محروم که تحت اردوهای جهادی سازمان بسیج سازندگی قرار دارند، اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: این نهاد در این تفاهم‌نامه متعهد می‌شود نسبت به تأمین روحانی در مناطق محروم و خانه‌های عالم روستایی اقدامات لازم را مبذول دارد.

شکری افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین متعهد می‌شود تا نسبت به تجهیز خانه‌های عالم روستایی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کرده و برای پشتیبانی از اردوهای جهادی سازمان بسیج سازندگی، روحانی به روستاهای استان سمنان اعزام کند همچنین این اداره کل نسبت به پشتیبانی فرهنگی اردوهای جهادی نیز متعهد شده است.

سرهنگ جبار دوستمحمدیان رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان نیز در این جلسه با بیان اینکه ساخت خانه‌های عالم روستایی در حاشیه اردوهای جهادی، شناسایی مناطق مستعد حضور روحانی و نیازمند به خدمات فرهنگی و دینی در این تفاهم نامه مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: ساخت، ارائه نقشه، مشخصات فنی خانه‌های عالم، طراحی و همچنین فراهم آوردن امکانات ایاب و ذهاب روحانیان در طرح اردوهای جهادی نیز از جمله تعهدات سازمان بسیج سازندگی استان در این تفاهم‌نامه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها