خبرهای داغ:
طی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج مطرح شد:

شهیدمطهری با کمترین امکانات کار بزرگی انجام داد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد قزوین گفت: شهید مطهری در مقطعی از تاریخ بدون اینکه ابزار و امکاناتی در اختیار داشته باشد، رسالت بزرگی را انجام داد و ما امروز وظیفه داریم این رسالت را دنبال کرده و ادامه دهیم
کد خبر: ۸۸۵۶۰۵۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزویندر سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اقبالیه که به مناسبت هفته عقیدتی برگزار شد، با تبریک هفته عقیدتی سیاسی گفت: سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان برجسته دینی از جمله شهید مطهری می‌تواند نمونه و الگوی خوبی برای انسان‌ها باشد، با شناخت فکر و اندیشه او می‌توانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم.

وی خاطر نشان کرد: شهید مطهری در مقطعی از تاریخ بدون اینکه ابزار و امکاناتی در اختیار داشته باشد، رسالت بزرگی را انجام داد و ما امروز وظیفه داریم این رسالت را دنبال کرده و ادامه دهیم که هفته عقیدتی سیاسی بهترین فرصت برای احیاء، بسط و گسترش فعالیت‌های فکری، فرهنگی، دینی و اعتقادی در مجموعه سپاه و بسیج است.

عدالتی شربیانی کتب و آثار به جا مانده از این شهید را منبع سرشار از علوم و معارف دانست و گفت: کمتر سراغ داریم حضرت امام (ره) توصیه به مطالعه تمام کتب شخصیتی داشته باشند اما در رابطه با کتب ایشان سفارش به خواندن عمیق تمامی آنها نمودند.

این مسئول با بیان نکات ارزشمند مقام معظم رهبري در زمینه حفظ روحیه انقلابی گری در میان آحاد مردم و جوانان، اعلام کرد که روح انقلابی گری در بسیج باید به نقطه ی اوج سال‌های دفاع مقدس برگردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزویندر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیشرو گفت:حضور حداکثری در انتخابات باعث ورود مقتدرانه نظام در مسائل بین‌الملل می‌شود، انتخاب شخص کارآمد و با تفکر جهادی؛ کشور را برای حل مشکلات امروز و آینده کمک خواهد کرد.

وی گفت: باید شاخصه‌ها را به مردم گفته و آگاهی‌سازی کنیم و معیارهایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرده را تبیین و این را درنظر داشته باشیم که مشارکت حداکثری باید صورت پذیرد؛ زیرا این نشان مقبولیت نظام است.

عدالتی شربیانی اضافه کرد: کاندیدایی اصلح تر است امیدش به خداوند و نصرت الهی و توجه‌ها به قوت و قدرت داخلی ملت باشد، نه اینکه دست نیاز به سوی غرب و شرق دراز کند و در برابر مشکلات نترسد، نلرزد و نیوفتد.

این مسوول در خانمه عنوان کرد: باید تلاش شود مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشد؛ چراکه این مهم یکی از عوامل اصلی برای اقتدار کشور بوده و مشت محکم برای زدن به دهان دشمن است که در این راستا باید زمینه‌ای فراهم شود تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها