مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل:
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با استقبال از جشنواره کتابخوانی رضوی، این جشنواره را قدمی مهم در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۸۵۶۰۷۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین واحدی زاده با بیان اینکه نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی، نیاز به شناخت زندگی ائمه اطهار(ع) دارد، اظهار داشت: در دین مبین اسلام، تأکید فراوانی بر تحقیق، مطالعه، کتابخوانی و دانش اندوزی شده و این مهم باید در جامعه نیز ترویج شود.

وی، جشنواره کتابخوانی رضوی را برنامه ای ارزنده و در خور تحسین دانسته و افزود: این جشنواره در کنار ترویج فرهنگ رضوی، تشویق مردم به کتابخوانی را نیز به همراه دارد که هر دو، از شاخصه های اصلی سبک زندگی اسلامی هستند.

این مسئول، همکاری در جشنواره و سایر برنامه های کتابخانه ای از جمله نشست های کتاب خوان را مورد تأکید قرار داده و از طرح آن در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل خبر داد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز با اظهار خسرندی از استقبال نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از جشنواره کتابخوانی رضوی، این جشنواره را یکی از مهمترین طرح های کتابخوانی کشور معرفی نمود.

رباب عزیزخانی، حمایت ارگانهای فرهنگی و علمی را مایه دلگرمی دانسته و تصریح کرد: بسیاری از دستگاههای اجرائی، فرهنگی و آموزشی برای مشارکت در جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.

این مسئول، برنامه ها و فعالیتهای علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد را کم نظیر توصیف کرده و خاطرنشان ساخت: نتیجه این برنامه ها این بوده است که امروزه شاهد هستیم دانشجویان فارغ التحصیل این مرکز موفق به کسب بسیاری از موفقیتهای علمی، هنری، ادبی و ورزشی شده اند.

وی، فرصت شرکت در جشنواره را تا یکم تیرماه اعلام کرده و ادامه داد: شهروندان برای دانلود کتابهای جشنواره و شرکت در آن می توانند به پرتال نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس www.iranpl.ir مراجعه کنند.

در این نشست، ضمن بحث و بررسی پیرامون راهکارهای مشارکت در جشنواره توسط کارشناسان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و اداره کل کتابخانه های عمومی، مقرر شد مشارکت دانشگاه آزاد در تولید لوح های فشرده و تهیه و فروش کتابهای جشنواره به دانشجویان (همراه با تخفیف ویژه) در شورای پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل مطرح و مجوز لازم اخذ گردد.

ارسال نظرات