مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر:

درون گرایی و عدم وابستگی به بیگانه از ویژگی های کاندیدای اصلح

کد خبر: ۸۸۵۶۰۸۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ازنیر به نقل ازنیریمیز، حجت‌الاسلام احد احدی در خطبه های پیش از نماز جمعه نیر اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری از 12 اردیبهشت تا هیجدهم این ماه، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده است که در طول هفته برگزاری نشست های بصیرتی ـ اعتقادی در حوزه های مقاومت، نشست های ویژه صالحین در پایگاه های مقاومت برگزار شده است.
 
 
وی گفت: یکی از وظایف ذاتی سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب بوده که در این زمینه نقش بسزایی دارد.
 
 
حجت الاسلام احدی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در دفاع مسلحانه از انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی داشته و پس از دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هم در راستای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن گام برداشته است.
 
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر در ادامه به انتخابات پیش رو و معیارهای انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند همه نامزدهای انتخاباتی تصمیم بگیرند و به مردم هم بگویند و قول هم بدهند که برای پیشرفت امور کشور، توسعه‌ اقتصادی و بازکردن گره‌ها نگاهشان به بیرون از این مرزها نخواهد بود و نگاه آنان به خود ملت است.
 
وی اضافه کرد: کاندیدایی اصلح تر است امیدش به خداوند و نصرت الهی و توجه‌ها به قوت و قدرت داخلی ملت باشد، نه اینکه دست نیاز به سوی غرب و شرق دراز کند.
 
 
 
حجت الاسلام احدی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشد؛ چراکه این مهم یکی از عوامل اصلی برای اقتدار کشور بوده و مشت محکم برای زدن به دهان دشمن است که در این راستا باید زمینه‌ای فراهم شود تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.
 
 
وی با اشاره به انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری یادآور شد: باید افرادی انتخاب شوند که شاخصه‌های انقلابی‌گری داشته باشند تا انقلاب اسلامی به دست نامحرمان و نااهلان نرسد.
 
 
حجت الاسلام احدی افزود: سپاه پاسداران در خصوص انتخابات، طرف و حامی هیچ شخص خاصی نبوده و فقط برای انتخاب فرد اصلح منویات مقام معظم رهبری را در قالب گفتمان بازگو می‌کند.
 
 
همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با حضور امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسؤولان محلی از 10 نفر مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و اعضای حلقه‌های صالحین در سپاه و بسیج در محل مسجد جامع شهر نیر تجلیل شد.
 
 
در این مراسم امام جمعه نیر به نقش عقیدتی سیاسی به تبیین اهداف نظام اشاره کرد و گفت: بحث نهضت روشنگری و بصیرت افزایی از جمله اهداف مهم عقیدتی سیاسی است.
 
 
 
همچنین برپایی نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های اجرایی در هفته عقیدتی سیاسی در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهر نیر بود.
ارسال نظرات