مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

ولایتمدار کسی است که دنبال ولایت کفار نباشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در همایش عقیدتی این ناحیه، اعلام برائت از دشمنان را نشانی از ایمان دانست و گفت: هرکس ایمان و اعتقادی قوی داشته باشد باید از دشمن تبرّی جسته و به دنبال ولایت کفار نباشد.
کد خبر: ۸۸۵۶۱۰۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه متاسفانه برخی از خواص و مسئولان جامعه علیرغم هدایتگری های حکیمانه و روشن رهبری به دنبال پایه ریزی مذاکره، صلح و دوستی با کفار می باشند، اظهار کرد: ترس از کفار و قبول ولایت آن ها، شکست مسلمانان و سوق به مسلک کفار را به دنبال دارد و تنها کسانی که دل هایی مریض دارند به این ذلّت تن می دهند.

وی جنگ امروز را جنگی اعتقادی دانسته و لازمه دفاع در این جنگ را الگوگیری از هدف و راه امثال استاد شهید مطهری(ره) عنوان کرد و افزود: مومن باید در برابر کفار سرسخت و نترس باشد و در برابر جنگ روانی دشمن نباید خود را ببازد چرا که استکبار بسیار ضعیفتر از آن است که بتواند در برابر قدرت حزب الله بایستد.

همایش گرامیداشت عقیدتی سیاسی با حضور کارکنان سپاه میانه در حسینیه امام خمینی(ره) این ناحیه برگزار شد و در پایان آن از مربیان و هادیان نمونه عقیدتی، سیاسی و نظامی و دو تن از کارکنان نمونه سال 1395 ناحیه تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار