حیدررحیم پور ازغدی گفت: بیشترین گندم نان در کشورمان گندم دانه مرغی است این در حالی است که هر تن گندم با کیفیت بالا می‌تواند 1200 کیلو نان را برای مان پخت کند که یک لقمه از آن هم به گاو و گوسفند هم نمی‌رسد.
کد خبر: ۸۸۵۶۱۴۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۴
 حیدر رحیم پور ازغدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهارداشت: باید اصلاح گندم را به افراد متعهد و متدین واگذار شود این در حالی است که تا امور اصلاح بذور با این همه راهکارهای خیانت بار و رانت خواری کاسب کاران اداری، در اختیار کارشناسان انقلابی قرار نگیرد در هیچ فرصتی نمی‌توانند بهبودی در وضعیت محصولات کشاورزی مختلف را  فراهم آورند.

وی با بیان اینکه هرج و مرج در حوزه کشاورزی وجود دارد افزود: برخی مسوولان خرفت نظاره گر، خائنانه دست به اقداماتی می‌زنند که کیفیت محصولات کشاورزی را  بیش از پیش فدای کمیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین گندم نان در کشورمان گندم دانه مرغی است گفت: از آنجایی که در کشور جمهوری اسلامی به سر می‌بریم و از سویی دیگر هم مسلمان هستیم از اینرو در تبعیت مذهب عدل و اختیار قرار داریم و باید هر چیزی را در جای خود قرار بگیرد تا در پایان کار هم بتوانیم بهترین را انتخاب کنیم.

رحیم پور ازغدی بیان داشت: از گندم دانه مرغی تنها می‌توان 800 کیلو نان را پخت که همه آن هم مناسب خوراک انسان نیست این در حالی است که هر تن گندم با کیفیت بالا می‌تواند 1200 کیلو نان را برای مان پخت کند  که یک لقمه از آن هم به گاو و گوسفند هم نمی‌رسید.

رحیم پور ازغدی در خاتمه افزود: برخی مسوولان در شرایط کنونی درصدد هستند تا بذور بدون کیفیت گندم را در اختیار گندمکاران قرار دهند که این روش موجب می‌شود گندم‌های بی‌کیفیت تولید بشود لذا آدمیان و گاوهای شان هم سفره شده‌اند.

ارسال نظرات