کد خبر: ۸۸۵۶۱۸۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: رسالت معلم پاسداری از علم و عمل است که همواره در جبهه های علمی کشور خوش درخشیده اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار خرّم در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با تبریک و تهنیت هفته معلم، اظهار داشت: مربیان و معلمان همواره در تربیت فرزندان این آب و خاک کوشیده اند.

وی گفت: رسالت معلم پاسداری از علم و عمل است که همواره در جبهه های علمی کشور خوش درخشیده اند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با دشوار دانستن رسالت معلمی، بیان داشت: معلمان در پاسداری از علم و پاسداران در دفاع از حریم کشور دارای فهم مشترکی هستند.

سردار خرم ادامه داد: معلمان بزرگترین عنصر برای ترویج فرهنگ در هر جامعه ای هستند و جایگاه رفیعی تربیت نیروهای انسانی کشور دارند.

وی معلمان را صاحبان عقل، خرد و اندیشه دانست و گفت: این قشر جامعه را به سوی سعادت سوق می دهند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه تمام تلاش معلمان در مسیر علم و دانش و آبادانی دنیا و آخرت است، تصریح کرد: معلمان در تربیت نسلی مومن و متدین جایگاه بسیار عظیمی دارند.

سردار خرم هدایت نسل نوجوان و جوان به مبانی و معارف اسلامی را از مهمترین وظایف معلمان عنوان کرد و گفت: این قشر تاثیرگذار جامعه باید با حفظر بصیرت و هوشیاری و روشنگری، نسل جوان و نوجوان را به سوی سعادت رهمنمون کند.

ارسال نظرات