کد خبر: ۸۸۵۶۱۸۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
نشست روشنگری بصیرتی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی باحضور برادران و خواهران پاسدار ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در حسینیه دوم بهمن ناحیه مقاومت بسیح سپاه ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجه الاسلام حسنلویی مسئول نمایندگی ولی فقیه قرار گاه حمزه سیدالشهدا با اشاره به بعثت پیامبر و رسالت و حکومت اسلامی ایشان گفت: پیامبر اکرم 13سال حکومت اسلامی داشتند3 سال به صورت پنهان و 10سال به صورت آشکار. پیامبر اکرم (ص) عذابهای مختلفی را متحمل شدند ولی بیعت با یهودیان و مذاکره با آنان را قبول نکردند درنتیجه یهودیان تصمیم به قتل ایشان گرفتند 40نفر یا به روایت اهل سنت60 نفر از افراد زبده از اقوام مختلف برای قتل پیامبر اکرم(ص) عازم شدند ولی حضرت علی (ع) بدلیل ولایت مداری بسیار بالایشان در بستر پیامبر اکرم (ص) خوابیدند و برای حفظ جان پیامبر بزرگ اسلام جان خویش را به خطر انداخت.

وی در ادامه با اشاره به سختی های امام خمینی(ره) نیز خاطر نشان شد: امام خمینی(ره) می فرموند نباید پنجاه هزار نفر از مستشاران آمریکایی و یهودی در ایران و دولت حضور داشته باشند امام خمینی(ره) کاری به حکومت شاه نداشتند جز بحث دین و قرآن ولی دشمن با ترس وجودش امام را به ترکیه تبعید کردد ولی امام در دو سال حضور خویش در ترکیه کتاب تحریرالوسیله را نگاشتند دولت شاه باز وحشت کرده و امام را به عراق تبعید کردد ولی باز شکست خوردند تا اینکه انقلاب بزرگ به پیروزی رسید.

حجه الاسلام حسنلویی افزود: یهودیان از همان ریشه با ما دشمنی دارند و این مشکل و دشمنی با مذاکره و گفت و گو حل نمی شود با اینان باید جنگید اگر ایرانیان در اربیل، سوریه و یمن نمی جنگیدند اکنون باید در مرزهای خودمان می جنگیدیم این امنیت به برکت شهدا و سربازان و مرزبانان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه قرار گاه حمزه سیدالشهدا در ادامه با اشاره به جریان انتخابات و مشخصات فرد اصلح گفت: یک فرد اصلح باید عدالت خواه باشد فرق بین غنی و فقیر نگذارد و حافظ فرهنگ اسلامی باشد تقوا و ترس الهی داشته باشد و در برابر رشوه خواری و اختلاص و فساد ایستادگی کند روحیه جهادی بالایی داشته باشد و مهم ترین اینان این است که ولایت مدار باشد همگی باید پر شور در انتخابات حاضر شویم و انتخابی اصلح و صحیح داشته باشیم.

لازم به ذکر است سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در ابتدای مراسم با تبریک هفته عقیدتی و سیاسی خدمت حضار خیر مقدم عرض نمود.

ارسال نظرات