روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه نیشابور با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد؛

بهره‌مندی بیش از پیش از اندیشه‌های شهید مطهری در رویارویی با مکاتب الحادی و شبیخون فرهنگی

روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه نیشابور به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۵۶۱۹۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه نیشابور به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

فلا تطع الکافرین ؤجاهد هم به جهادأ کبیرأ :

«سپس از کافران اطاعت مکن و باالهام گرفتن از قرآن با آنان به جهادی بزرگ بپرداز.»

دوازدهم اردیبهشت ماه یادآور شهادت فیلسوف فرزانه، فقیه وارسته و عالم زمان که به حق از سنگربانان همیشه بیدار اسلام واز بزرگترین معماران بنای فکری و ایدئولوژیک انقلاب اسلامی است که با الهام از فروغ اندیشه های امام (ره) و تبعیت محض از ولایت فقیه در مصاف تمام عیار، با جریان های فکری منتهی به ایام پیروزی انقلاب اسلامی از جمله جریان‌هایی روشنفکری الحادی، تفکرات مارکسیستی و التقاطی، تحجر و ترویج اسلام منهای روحانیت قرار گرفته بود عالمانه مبارزه کرد.

امروزه که فرهنگ منحط لیبرال دموکراسی غربی با برخورداری از حمایت ابر سرمایه داری صهیونیسم و آل سعود با مدیریت استکبار جهانی خصوصا آمریکا تهاجم همه جانبه ای را علیه هویت، موجودیت اسلام ، انقلاب و ارزش‌های دینی سازماندهی و عملیاتی کرده اند، می طلبد بیش از گذشته از اندیشه و روش‌های مبارزاتی آن شهیدان والامقام در رویارویی با مکاتب الحادی و شبیخون فرهنگی نظام سلطه بهرمند گردیم.

ما پاسداران و بسیجیان و آحاد مردم فهیم و بصیر و ولایتمدار در پیشگاه خداوند متعال و محضر شهدای عزیز عهد و پیمان بسته ایم که تا آخرین نفر و آخرین نفس و آخرین قطره خون خویش آماده دفاع همه جانبه از اسلام و انقلاب و حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیم السلام و ولایت فقیه باشیم که ثمره آن بحمد الله  اقتدار و امنیت پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیای پرتلاطم امروز است.

به فرمایش مقتدایمان دو مسئله مهم کشور در امسال که همه باید مورد توجه قراردهیم. یکی مسئله اقتصاد و دیگری مسئله انتخابات است. و مردم بصیر ما می دانند که تنها راه حل مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی و پرهیز از چشم دوختن به بیرون از مرزهاست. و همچنین حضور حداکثری پای صندوقهای رأی و انتخاب اصلح که فردی متدین ، انقلابی ، کارآمد و جهادی است می تواند به عزت و اقتدار کشور بیفزاید و دشمن را نا امید و زمینه های ظهور منجی عالم بشریت را فراهم سازد. انشاالله.

ارسال نظرات
پر بیننده ها