مخالفان و دشمنان برای برهم زدن امنیت و زیر سوال بردن سلامت انتخاب همه تلاش خود را بکار می گیرند.
کد خبر: ۸۸۵۶۲۱۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در جلسه پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی با اشاره به اینکه با تشکیل ستاد مرکز کشور با عنوان پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی، گفت: تخلفات منجر به تنش ها و قتل دردور گذشته انتخابات در استان نداشتیم و تعداد پرونده های تخلف اتنخاباتی نیز ده مورد بوده است.
الماس گشتاسبی افزود: تهدیدات امنیتی خارج از کشور و مخالفان و معاندان داخلی در مترصد بدست آوردن فرصتی برای برهم زدن امنیت و زیر سوال بردن سلامت انتخاب هستند که مردم و مسئولان باید دراین زمینه هوشیار باشند.
وی گفت: توهین و تخریب کاندیداهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین اتنخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جرم و استفاده از تصویر، نوشته ها و بنرهای خارج از انتخابات و عکس های رئیس جمهورهای سابق غیر قانونی است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خطاب به مسئولان ستادهای داوطلبان پنجمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: برای دعوت از سخنرانان به دانشگاه ها و استان، هماهنگی لازم با مسئولان ذی ربط انجام گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این جلسه نیزگفت: در فضایی امن، انتخاباتی سالم برگزار خواهد شد و دستگاه های متولی، برای برقراری امنیت، آمادگی کامل دارند.
کرمی افزود: براساس اصل 56 قانون اساسی که بر پیشگیری از وقوع جرم تاکید می کند، با تخلفات انتخاباتی و نصب بنرهای تنش زا در سطح استان، جلوگیری و برخورد قانونی می شود.
وی از روسا و فعالان در ستادهای انتخاباتی کاندیداها درخواست کرد، اشراف کامل به قانون های انتخابات داشته باشند و در چهارچوب قانون عمل کنند.
ارسال نظرات