کمیته امداد حدود5 هزار مورد تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی از ابتدای سال گذشته تاکنون به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۶۲۳۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: کمیته‌ امداد برای رفع مشکلات معیشتی مددجویان خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.
محمد نظری با بیان اینکه تلاش برای توانمندسازی مددجویان با ارائه برنامه های مختلف از اولویت های کاری کمیته امداد است، افزود: چهار هزار و ۷۷۴ مورد تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی با اعتبار ۸۰ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال از ابتدای سال گذشته تاکنون به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان در استان پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه برای رفع مشکلات درمانی، معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، مسکن، کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه و سایر نیازمندی‌های مددجویان به افراد نیازمند پرداخت می‌شود ادامه داد: دو هزار و ۸۰۴ مورد از تسهیلات کارگشایی پرداخت شده با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال از منابع این صندوق به مددجویان پرداخت شده است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به خدمات صندوق قرض الحسنه امداد اشاره کرد و گفت: این صندوق تسهیلاتی را در زمینه‌های مختلف با کارمزد حداکثر سه درصد به مددجویان پرداخت می‌کند.
نظری منابع صندوق قرض الحسنه امداد را سپرده های اشخاص حقیقی و حقوقی، هدایا و کمک های نقدی و غیرنقدی خیران عنوان و تأکید کرد: مشکلات مالی و معیشتی خانواده های متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه پس از بررسی دقیق و کارشناسانه، انجام مراحل و فرآیند اداری و با توجه به شرایط آنها به صورت وام قرض الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض در دستور کار قرار می گیرد.
ارسال نظرات