تفاهم نامه همکاری به منظور همبستگی و هم افزایی برای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات سلامت به نیازمندان استان به ویژه مددجویان مبتلا به بیماری سرطان تحت پوشش کمیته امداد منعقد شد .
کد خبر: ۸۸۵۶۲۵۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد استفاده حداکثری از ظرفیت مردمی در خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش است ، گفت : با مشارکت اقشار مختلف در برنامه های کمیته امداد خدمات موثری به جامعه هدف ارائه می شود .

هدایت صفری با بیان اینکه زمینه بسیار مساعدی در استان در حوزه کارهای خیر وجود دارد ، اضافه کرد : فعالیت موسسات خیریه در بخش های مختلف در استان نشان دهنده همبستگی اجتماعی بالا در استان زنجان است .

وی همکاری و تعامل با موسسات خیریه را یکی از برنامه های مهم کمیته امداد در حوزه محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود : به همین منظور انعقاد تفاهم نامه های همکاری با موسسات خیریه فعال در حوزه محرومیت زدایی برای هم افزایی امکانات و منابع برای خدمت رسانی به جامعه هدف از برنامه های مهم این نهاد در سال جاری است .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد استان و انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (مهرانه ) زنجان خبر داد و تصریح کرد : این تفاهم نامه همکاری به منظور همبستگی و هم افزایی برای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات سلامت به نیازمندان استان به ویژه مددجویان مبتلا به بیماری سرطان تحت پوشش کمیته امداد منعقد گردید .

وی با بیان اینکه با انعقاد این تفاهم نامه همکاری استفاده از امکانات متقابل برای ارائه خدمات آموزشی و پیشگیری از ابتلا به سرطان به ويژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان فراهم شد ، افزود : آشنایی بیشتر مددجویان در کنترل بیماری سرطان دربین اقشار نیازمند جامعه بسیار موثر خواهد بود .

صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 650 بیمار خاص ، صعب العلاج و سرطانی تحت پوشش کمیته امداد استان هستند ، اظهار کرد : طبق برآورد بیشتر درآمد این خانواده ها برای کنترل بیماری و درمان آن هزینه می شود.

وی افزود : کمک به تامین هزینه های مرتبط با درمان مددجویان مبتلا به بیماری سرطان تحت پوشش کمیته امداد از طریق انجمن خیریه مهرانه یکی دیگر از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است .

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه ارائه خدمات آموزشی و پیشگیرانه از ابتلا به بیماری سرطان به کارکنان این نهاد نیز یکی دیگر از اهداف مورد نظر این تفاهم نامه است ، اضافه کرد : آشنایی بیشتر کارکنان این نهاد با روشهای پیشگیری از ابتلا به این بیماری موجب می شود خدمات اثربخشی در حوزه سلامت به مددجویان ارائه شود .

گفتنی است تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان زنجان با انجمن حمایت از بیماران سرطانی (مهرانه ) به مدت دو سال منعقد شد.

ارسال نظرات