خبرهای داغ:

۷۱ میلیون سهم در بورس استان فارس معامله شد

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: ۷۱ میلیون سهم در معاملات هفته گذشته بورس این استان معامله شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۲۸۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱

کرشمه ترابیان  اظهار داشت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای استان فارس 71 میلیون و 203 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 191 هزار میلیارد ریال مبادله شد.

وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به 290 شرکت است، خاطرنشان کرد: 23 درصد این معاملات مربوط به خرید سهام و 77 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر 27 شرکت کارگزاری در بورس این استان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: در دوره مورد نظر در مجموع برای 100 نفر کد سهام‌داری جدید صادر شده است.

وی عنوان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های صنایع شیمیایی فارس، سایپا و قند شیروان و قوچان بجنورد با بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های پارس خودرو، آتیه داده پرداز و صنعتی بهپاک نیز بیشترین تقاضای فروش را داشته‌اند.

ترابیان بیان کرد: سهام شرکت‌های تولیدی و بازرگانی مرجان کار، ذوب آهن اصفهان و بانک تجارت با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های تولیدی و بازرگانی مرجان کار، ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت اصفهان نیز با بیشترین ارزش ریالی فروش روبه‌رو بوده‌اند. شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته با 373 واحد افزایش به عدد 79 هزار  و 969 رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار