خبرهای داغ:
مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: کانون به همت مربیان هنرمند و خلاق خود، می‌ کوشد تا به شیوه‌ های متنوع و روزآمد، همواره یادگیری را برای مخاطبان لذت‌ بخش کند و زمینه‌‌ شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی‌ های کودکان و نوجوانان فراهم سازد.
کد خبر: ۸۸۵۶۲۹۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
مهناز احمدی، مشاور وزیر آموزش و پرورش  گفت: به‌رغم همه‌ سختی‌ های کار و مشکلات معیشتی، این واقعیت مایه‌ افتخار است که معلمان و مربیان، مهم‌ ترین قشر اهل فرهنگ تلقی می‌شوند و بالاترین مرتبه‌ اعتماد عمومی مردم و خانواده‌ ها به آنان تعلق دارد.

وی افزود: هیچ چیز با این سرمایه ارزشمند برابری نمی‌ کند که از سالیان دور تا کنون، جامعه‌ ما نسبت به صداقت و دلسوزی معلمان یا اهمیت تلاش فداکارانه‌ آنان کمترین تردیدی به خود راه نداده و نمی‌ دهد. 

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ادامه اظهار داشت: هرچند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متکفل آموزش رسمی نسل نوپای میهن نیست، اما نمی‌ توان این موضوع مهم را نادیده گرفت که مسئولین و مربیان کانون به شکلی دیگر و با کیفیتی متفاوت و عمیق، خود را وقف بالیدن و پرورش نسل کودک و نوجوان کرده اند و اگر در مدرسه آموزش‌ های پایه‌ همگانی هدف است و این آموزش‌ ها در قالب‌ های ساختار یافته جلوه می‌ کند، کانون به همت مربیان هنرمند و خلاق خود، می‌ کوشد تا به شیوه‌ های متنوع و روزآمد، همواره یادگیری را برای مخاطبان لذت‌ بخش کند و زمینه‌‌ شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی‌ های کودکان و نوجوانان فراهم سازد.

احمدی قول مساعدت داد که در رابطه با سختی های کار و تغییر وضعیت استخدامی و مشکلات معیشتی مربیان توانمند کانون که با عشق و علاقه وافر به کودکان ونوجوانان این مرز و بوم خدمت می کنند با وزیر آموزش و پرورش گفتگو کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها