خبرهای داغ:
مراسم تجلیل از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با حضور مدیر، معاونان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران منطقه شمال‌شرق برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۳۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ رییس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق گفت: آیین با شکوه تجلیل از جانبازان منطقه شمال‌شرق همزمان با اعیاد شعبانیه، در تالار پذیرایی کوثر شاهرود برگزار گردید.

سیدوحید سیدموسوی در جمع خانواده همکاران جانباز خود گفت: امروز درخشش نام جمهوری اسلامی مرهون صبر، استقامت، ایثار و فداکاری جانبازان و همسران و خانواده‌های این عزیزان است.

وی ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) تصریح کرد: وفای به عهد و پیمان با شهدا، تلاش برای تحقق وصایای آنان و... از خصوصیات بارز جانبازان این منطقه است و ما می‌توانیم این ویژگی ممتاز دوستانمان را سرلوح کار و زندگی خود قرار دهیم.

سیدموسوی با اعلام اینکه جانبازان نماد شجاعت و فداکاری هستند، تاکید کرد: شما یادگاران دفاع مقدس، حماسه و نگین انگشتر ایران اسلامی هستید.

رییس روابط عمومی منطقه شمال‌شرق تصریح کرد: روز جانباز فرصت مغتمی است تا با یادآوری آن دوران پرافتخار، رشادت‌های فرزندان این آب و خاک را مرور نماییم.

وی ادامه داد:جانبازان با استقامت، تحمل سختی و ناملایمات دردوران دفاع مقدس، جسم وجان خود را در راه تحقق دین مبین اسلام و انقلاب هدیه نمودند که با این عمل، با خدا معامله کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها