نماینده مردم شوش در مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
نوری گفت: تربیت فرزندان در این را ه که برگرفته از آموزه های دینی و مدیریت مادران خانواده باشد می تواند بسیار اثر گذار نشان دهد.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۴۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مردان بزرگ از دامان زنان بزرگ تربیت یافته اند و تربیت قرآنی می تواند خیلی موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه اسلام به تربیت خانوادگی خیلی اهمیت می دهد افزود: دین ما به زن به عنوان کسی که یک نسل را تربیت و جامعه را پویا می کند نگاه دارد. سعادت دنیا و آخرت برای خانواده و جامعه مستلزم این است که وظیفه مهم و خطیر یک خانواده که از مادر شروع می شود به درستی انجام پذیرد.

نماینده مردم شوش در مجلس با بیان اینکه این تربیت باید بر اساس تعاریف الهی باشد بیان داشت: تربیت باید غنی از تمام روش ها باشد که جامعه موفق شود. فرهنگ ما نباید دست نشانده خانواده غربی باشد.

وی گفت: جوامع پیشرفته غربی با وجود تکنولوژی موفق نبوده اند و ما باید بتوانیم با خط اعتقاداتمان حرفی برای مدیریت سعادتی جهان داشته باشیم و آن را پایه گذاری کنیم. تربیت فرزندان در این را ه که برگرفته از آموزه های دینی و مدیریت مادران خانواده باشد می تواند بسیار اثر گذار نشان دهد.

ارسال نظرات