امام جمعه ازنا :

مهمترین تصیم گیری در جوامع دیگر و ایران انتخابات است+ تصاویر

امام جمعه ازنا گفت : مهمترین تصیم گیری در جوامع دیگر و ایران انتخابات است ؛ مردم با رای خود بر سرنوشت انتخابات تاثیر می گدارند.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۶۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ُ حجت الاسلام شاه چراغی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری ،و عرض تبریک هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم را به فعالان عرصه فرهنگی و سیاسی و معلمان اظهار داشت : سخترین علم در مسائل حوزوی مسایل عقیدتی و علم کلام برشمرد و دلیل ان را اینگونه بیان کرد که باید با استفاده با علم کلام مسائل عقیدتی را بیان نمود .

وی افزود: هشدار داد که استفاده نکردن از جوانان در مجموعه فرهنگی باعث ضعف و ایجاد شبهه در میان جوانان می شود.

امام جمعه ازنا عنوان کرد: مهمترین تصیم گیری در جوامع دیگر و ایران انتخابات است ؛ مردم با رای خود بر سرنوشت انتخابات تاثیر می گدارند.

وی خاطر تصریح کرد: انتخاب رئیس جمهور و رهبری یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است.

خطیب نماز جمعه شهرستان ازنا گفت : شوارای نگهبان وظیفه دارد براساس بررسی های که انجام می دهد نامزد های انتخاباتی برای ریاست جمهوری را به ما مردم معرفی می کند.

وی بیان کرد : ما مردم وظیفه داریم برنامه های نامزدهای انتخاباتی را با دقت و وسواس بررسی کنیم چون با رای ماست که ریئس جمهور انتخاب می شود.

حجت الاسلام شاه چراغی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود : باید ریئس جمهور ی را انتخاب کنیم که نگاهش به داخل نه به غرب داشته باشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان ازنا خاطر نشان کرد : ریئس جمهوری باید انتخاب شود که مسئله نظامی و موشکی ایران را زیر سوال نبرند.

وی گفت : کشور ما از نظر بنیه دفاعی انقدر قوی است که سایه جنگ نمی تواند بر سر کشور باشد.

 
 
انتهای پیام /z

ارسال نظرات
آخرین اخبار