خبرهای داغ:
حجت الاسلام کریمی گفت:در راستای تجدید عهد و پیمان با امام و شهدا، ۱۷۰ نفر از خواهران طلبه بسیجی استان کرمانشاه به اردوی راهیان نور غرب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۸۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

حجت الاسلام سجاد کریمی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از اعزام ۱۷۰ نفر از طلاب کرمانشاهی به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: در راستای تجدید عهد و پیمان با امام و شهدا، ۱۷۰ نفر از خواهران  طلبه  بسیجی استان کرمانشاه به اردوی  راهیان نور غرب اعزام شدند.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه افزود: این تعداد از طلبه ها به صورت سهمیه ای برای هر مدرسه در نظر گرفته شده است و در قالب ۴ اتوبوس برای تجدید عهد و پیمان با امام و شهدا به این اردوها اعزام شدند.


وی هدف از اعزام طلاب به این مناطق را آشنایی با دستاوردهای دفاع مقدس دانست و افزود: از مهم ترین دستاوردهایی که در این اردوها خواهران طلبه با آن آشنا خواهند شد، عمل به وصایای شهدا است که بندگی خدا و عمل به دستورات الهی را در پی خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام کریمی افزود: بدون شک قدم نهادن در مسیر شهدا و عمل کردن بر اساس وصیت آنها سعادت و عاقبت به خیری را به همراه دارد.


وی رسالت طلاب و روحانیون را در امر تبلیغ بسیارخطیر خواند و گفت: امروزه دشمنان اسلام تلاش می کنند تا ارزش‌های اسلامی و دینی را در جامعه ما کمرنگ جلوه دهند. لذا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان، جامعه را در برابر هجمه های فرهنگی بیمه می کند.


ارسال نظرات