افرادی که می‌گویند چرا در مذاکرات برجام نیروهای نظامی کشور شهرک‌های زیرزمینی موشکی به‌نمایش گذاشتند و روی موشک‌ها شعار نوشتند این افراد باید از مردم و شهدا خجالت بکشند و این موارد به آنها ربطی ندارد.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۸۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در آیین افتتاح ستاد مرکزی حامیان مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در مرکز مازندران اظهار کرد: ما در خان‌طومان عزیزانی را از دست دادیم که در بین ما گمنام و بینام بودند اما امروز برای ما بهترین جایگاه و منزلت دارند.

وی با بیان اینکه برخی افراد جاهل و معاند به شهدای مدافع حرم توهین و نسبت به آنها هرزه‌گویی کرده است که در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها قرار دارد، افزود: در موصل عراق زن‌های شیعه را با 100 دلار حراج کردند و زن باردار را در خیابان به شهادت رساندند و انگار این افراد ناموس ندارند که در خصوص شهدای مدافع حرم چنین الفاظی به‌کار می‌برند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه برای افرادی که به شهدای مدافع حرم توهین کردند تأسف می‌خورم و باید از ملت ایران اسلامی و خانواده‌های شهدا عذرخواهی کنند، اضافه کرد: امروز ما به‌دنبال شعار و به‌دنبال تحریک کردن احساسات مردم نیستیم بلکه می‌خواهیم وضعیت کور به‌نفع مردم تغییر کند.

قاسمی بیان کرد: افرادی که می‌گویند چرا در مذاکرات برجام نیروهای نظامی کشور شهرک‌های زیرزمینی موشکی به‌نمایش گذاشتند و روی موشک‌ها شعار نوشتند این افراد باید از مردم و شهدا خجالت بکشند و این موارد به آنها ربطی ندارد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی مختص به جناح خاصی نیست چون ایشان برای مردم نامزد ریاست جمهوری شدند، ادامه داد: منتظر حضور حماسی مردم ولایتمدار مازندران در استقبال از حجت‌الاسلام رئیسی هستیم تا حماسه دیگر در کشور رقم بخورد.

امام جمعه موقت با تأکید بر اینکه نباید روی خوش به استکبارگران و دشمنان خارجی نشان دارد، گفت: اینکه بخواهیم به آمریکا باج دهیم اشتباه است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها