خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آوج اذعان کرد: ملت و مردم یک کشور مهره اصلی آن جامعه هستند که سبب پیشرفت و ارتقاء آن کشور می‌شوند و در ایران نیز حضور مردم سبب تحقق اهداف اسلام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۸۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

سید ضیاءالدین هاشمی امام جمعه شهرستان آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط با موضوع روشنگری انتخابات بیان کرد: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی عامه مردم در ارتباط با انتخاب کاندیدای اصلح وظیفه روحانیون،مبلغین و نخبگان جامعه است.
وی افزود: این افراد موظف هستند عموم مردم را راهنمائی کنند تا بتوانند با آگاهی و احساس مسئولیت رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند.
هاشمی خاطرنشان کرد: معلمین و اساتید انقلابی در دانشگاه‌ها و مدارس می‌توانند نسل جوان و نوجوان را هدایت کنند تا با انتخاب درست سرنوشت چهارساله کشور را رقم بزنند.
امام جمعه شهرستان آوج تاکید کرد: همه باید در انتخابات شرکت کنند چرا که حضور در انتخابات بیانگر این اصل است که همواره به آرمان‌های اسلام و انقلاب پایبند هستیم و خود را مدیون خون شهداء می‌دانیم.
این مسئول با اشاره به انتخابات سال‌های گذشته تصریح کرد: ملت ایران هر ساله حضور پر رنگ تری نسبت به سال قبل دارد چرا که نظام بر محوریت و اساس حضور مردم در پای صندوق‌های رای می‌باشد و به همین دلیل خود مردم به نظام ارزش بخشیده‌اند.
هاشمی خاطرنشان کرد: ملت و مردم یک کشور مهره اصلی آن جامعه هستند که سبب پیشرفت و ارتقاء آن کشور می‌شوند و در ایران نیز حضور مردم سبب تحقق اهداف اسلام و انقلاب است.

1003/
ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها