نصرالله نژاد گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری ازدواج باید به موقع و سالم و ساده انجام شود تا اولین واحد اجتماعی یعنی خانواده بر اساس پایه درست و منطقی پایه گذاری شود و جامعه ای سلامت و با نشاطی را شاهد باشیم.
کد خبر: ۸۸۵۶۴۰۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

ترویج فرهنگ ازدواج به موقع در افزایش نشاط جامعه موثر استعلی اصغر نصرالله نژاد استاد دانشگاه و مسئول بسیج اساتید استان گلستان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تشکیل خانواده و ارتباط آن با سلامت جامعه اظهار داشت: تشکیل خانواده و ازدواج به موقع یکی از مهم ترین نیازهای اساسی بشر و جامعه است.

وی افزود: اگر به این نیاز حقیقی افراد جامعه پاسخی داده نشود رفع نیازهای انسان به سمت انحراف می رود و جامعه هم به تبع دچار انحراف خواهد شد و اولین کانون جامعه یعنی خانواده را متزلزل خواهد کرد.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری ازدواج باید به موقع و آگاهانه و سالم و ساده انجام شود تا اولین واحد اجتماعی یعنی خانواده بر اساس پایه درست و منطقی پایه گذاری شود.

مسئول بسیج اساتید گلستان طرح کرد: متاسفانه در حال حاضر ازدواج های سالم و درست را هم در قالب تجملات قرار داده ایم و همین مسئله موجب افزایش مسائل غیر دینی و غیر شرعی در جامعه می شود و تبعات زیادی برای اجتماع خواهد داشت.


ارسال نظرات