خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاهیان را پیشتازان در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برشمرد.
کد خبر: ۸۸۵۶۴۱۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، نادر اسدی گفت: در طول انقلاب شکوهمند اسلامی در همه عرصه ها، نقش دانشگاهیان پر رنگ بوده و قطعاً با عمل به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در عرصه های علمی و فرهنگی نیز گام های عملی برداشته اند و فعالیت های قابل توجه در عرصه فناوری های نوین و تولید علم و شرکت های دانش بنیان از افتخارات این دانشگاه ها می باشد.

وی افزود: در کنار فعالیت های علمی از برنامه های فرهنگی نیز غافل نبوده و شورای فرهنگی دانشگاه با برنامه های متنوع فرهنگی و با همکاری تشکل سه گانه بسیج در دانشگاه گام های موثری را در حوزه فرهنگی و دینی برداشته است.

مدیر کانون بسیج اساتید اهر وحدت و همدلی را یکی از راهکارهای مهم در جهت رشد و توسعه و تقویت زیرساخت های فرهنگی برشمرد و افزود: خوشبختانه با تعامل و همکاری ما بین مراکز دانشگاهی با تشکل های فعال بسیج در دانشگاه برنامه های مختلفی در سال گذشته اجرا شده و امسال نیز تلاش شده با تدوین برنامه بلند مدت و کوتاه مدت و متناسب با سلایق جوانان با مشارکت خود اساتید و دانشجویان اقدامات قابل توجهی را در دانشگاه انجام دهیم که با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شده است.

نادر اسدی در پایان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از ایده های اساتید و دانشجویان در حوزه های مختلف حمایت کند می شود و واحد اهر آمادگی دارد در این راستا علاقه مندان را در اجرای اهداف و برنامه هایشان یاری کند.

ارسال نظرات