با حضور فرهنگیان وخانواده معظم شهدای فرهنگی؛

یادواره 5 شهید فرهنگی خلخال برگزار شد

با حضور فرهنگیان وخانواده معظم شهدای فرهنگی یادواره 5 شهید فرهنگی خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۴۱۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، همزمان با هفته گرامیداشت یادو خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی یادواره 5 شهید فرهنگی شهرستان خلخال با حضور مسئولین ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در محل کانون شهید باهنر خلخال برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عزیز الله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس در افتخارآفرینی در تمام عرصه های ایثار و مقاومت کشور گفت: این زحمات شهداء و زحمات ارزشمند و تدابیر بصیرانه رهبر انقلاب بود که سایه جنگ را از کشور رفع کرد نه حضور و بروز یک عده خاص.

وی افزود: مردم به این موضوع واقفند که هم اکنون نیز با حضور مردم در صحنه باز دشمن توانی برای مقابله با ایران اسلامی را ندارد و این حضور شایسته مردم در هشت سال دفاع مقدس در کنار شهدا، در کنار رهبری ومقاومت و ایثار و شهادت مایه شکست دشمنان نظام وانقلاب شده است.

عابدی گفت: در مطالعه وصیت نامه شهدا، آنچه که تاکید همه شهداء را یک جمله تکرار کرده است، ادامه راه امام حسین (ع) و ولایت پذیری بوده است.

در این مراسم عادل صبور فرمانده اسبق سپاه خلخال نیز در سخنانی در جمع خانواده معظم شهدا، اصلی ترین اولویت نگاه ملت ایران را ولایت پذیری عنوان و افزود: باید همچنان رنگ مقاومت در برابر توطئه دشمنان در جامعه و کشور ما رنگ نبازد.

مدیحه سرایی در سوگ شهیدان وتجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی از دیگر برنامه های این یادواره فرهنگی در خلخال بود.

با حضور مسئولین شهرستان خلخال از سوی کانون بسیج فرهنگیان شهید یوسف بابایی خلخال در رشته نهج البلاغه از خانم ها صغری ملکپور، لیلا بهمنی ، سید رقیه مدنی ، زهرا شیرعلیپور، پریسا عزیزی تجلیل شد

در بخش کانون های موفق فرهنگی از آقایان مستقیم حسینی ، بخشعلی موسی زاده ، حسن محسنی ؛ هادی گلشنی و سید مطهر نظیری تجلیل به عمل آمد.

در بخش مقاله نویسی سازمان بسیج فرهنگیان نیز از آقایان فرهنگ سعادتی و محمد رضا سعادتی و در بخش خانم ها مینا ملکی و نسرین بختیاری حائز رتبه برتر شده و از آنان تجلیل به عمل آمد.

همچنین از خانم زیبا معصومی به عنوان سرگروه برگزیده صالحین ؛ سید محمد محمدی سرگروه برگزیده صالحین برادران و خانم راحله شامحمد زاده به عنوان فرمانده نمونه پایگاه خواهران نرگس و اقای حسن خداوردی فر به عنوان فرمانده پایگاه برادران شکارچی تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم از خانم مریم قربانی زاده به عنوان فرهنگی وحافظ کل قرآن کریم شهرستان خلخال تجلیل به عمل آمد.

تصاویر کامل از این یادواره در قالب یک گزارش تصویری دیگر درج خواهد شد.


یادواره 5 شهید فرهنگی خلخال
یادواره 5 شهید فرهنگی خلخال
یادواره 5 شهید فرهنگی خلخال
یادواره 5 شهید فرهنگی خلخال
یادواره 5 شهید فرهنگی خلخال
یادواره 5 شهید فرهنگی خلخال
یادواره 5 شهید فرهنگی خلخال
یادواره 5 شهید فرهنگی خلخال
یادواره 5 شهید فرهنگی خلخال
یادواره 5 شهید فرهنگی خلخال
برچسب‌ها
.

ارسال نظرات
آخرین اخبار