مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی ويژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان

مرحله استانی مسابقات قرآنی ويژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان با حضور نفرات برتر در مرحله شهرستانی صبح امروز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۴۵۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه های مختلفی برای ارتقاء سطح فرهنگی مددجویان تحت پوشش این نهاد با رویکرد قرآنی درطول سال اجرایی می شود، گفت : برگزاری مسابقات قرآنی درقالب «جشنواره قرآنی» به منظور سطح بندی مددجویان در علوم قرآنی از برنامه های اجرایی این نهاد در طول سال است.

محمدرضا صراطی هدف از برگزاری جشنواره قرآنی ویژه مددجویان در کمیته امداد را مهارت سنجی آنها در بخش های مختلف عنوان کرد و افزود: برگزاری این جشنواره ها منجر به شناسایی مددجویان مستعد در حوزه علوم قرآنی میشود .

وی صراطی با بیان اینکه توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی در بین مددجویان از اهداف دیگر برگزاری جشنواره های قرآنی برای مددجویان در کمیته امداد است ، اظهار داشت: انس بیشترجامعه هدف با قرآن و عترت یکی دیگر از اهداف برگزاری این جشنواره ها در کمیته امداد است .

مدیر امورفرهنگی کمیته امداد استان در ادامه از برگزاری استانی جشنواره قرآنی با حضور 49 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت : این جشنواره در رشته های حفظ ، قرائت ، ترتیل ، اذان ، ترجمه و مفاهیم قرآنی با صبح امروز برگزار شد .

وی اضافه کرد : این تعداد از مددجویان ازبین 250نفر از شرکت کنندگان در مرحله شهرستانی این جشنواره انتخاب شده بودند .

صراطی همچنین ادامه داد : این دوره از مسابقات در بین سه گروه سنی زیر 12سال ، 12تا18 سال و بالای 18 سال برگزار شد .

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد : طبق برنامه ریزی انجام شده نفرات برتر مرحله استانی جشنواره قرآنی ویژه مددجویان مردادماه سالجاری به مرحله کشوری این جشنواره اعزام خواهندشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار