خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنز به مناسبت 17 اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی:
سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی، فرمانده سپاه ناحیه نطنز ضمن تبریک به مناسبت هفدهم اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی اظهار کرد: مردمي كردن اقتصاد مقاومتي، از اهداف بسيج سازندگي است
کد خبر: ۸۸۵۶۴۶۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱

فرمانده سپاه ناحیه نطنز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج کفت:امام خامنه‌اي (مدظله العالی)در ديدار جهادگران بسيج سازندگي فرمودند: «... ميل به خدمت به مردم و تحمل سختي‌هاي آن، نقطه‌اي نوراني در باطن انسان است؛ آن را هر چه مي‌توانيد در جان خود گسترش دهيد و نگذاريد آفت‌ها: سودجويي، خودنمايي، تنبلي و... آن‌ را گِل‌اندود كند. نيتتان ‌را خدايي نگه ‌داريد و از او كمك بخواهيد و از همه ‌نيروي‌خود براي آن مايه ‌بگذاريد...»

سازمان بسيج سازندگي در سال 1379 براساس تدابير مقام معظم رهبري براي شكوفايي استعدادهاي ذخيره شده در جوانان تشكيل شد. سازماني كه امروز در عرصه‌هاي متفاوتي گام برمي‌دارد و رزمندگان جنگ نرم اين جبهه تا آنجا كه در توان دارند در تلاشند تا بيانات مقام معظم رهبري در راستاي محروميت‌زدايي و عدالت محوري و اقتصاد مقاومتي تحقق يابند.

وی با بیان اینکه هر بیمارستانی نیاز به پزشک و هر مزرعه‌ای نیاز به کشاورزی دارد، افزود: هر مسجد نیاز به یک روحانی دارد که نماز جماعت را در آن برپا کند و سبب تقویت اندیشه و افکار مردم آن روستا گردد.

آقادوستی با بیان اینکه روحانیون باید رسالت واقعی خویش را در مساجد ایفا کنند، گفت: ساخت خانه‌های عالم در روستاها در واقع گام برداشتن به سوی آبادانی مسجد و آن روستا است.

در همین راستا بسیج سازنگی سپاه ناحیه نطنز اقدام به تکمیل خانه عالم روستای فمی شامل حیاط سازی ، سرویس بهداشتی ، نماکاری به متراژ 120 متر و با اعتباری بالغ بر 000 000 170 ریال با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز انجام شد و تحویل شورای روستا گردید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها