خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

به تاراج بردن اصالت و سرمایه نظام برای کسب رای/ حمایت از سران فتنه و حزبی گرایی عدول از خط ولایت

کارشناس مسائل سیاسی گفت: برخی برای به دست آوردن رای اصالتها و سرمایه های نظام را به راحتی به تاراج می دهند و با این که رهبر معظم انقلاب بارها تکرار کرده اند که این حزب و گروه دستاورد دشمنان است و من این ها را قبول ندارم؛ کاندیدایی از حزب خود طرفداری می کند.
کد خبر: ۸۸۵۶۴۶۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حسین خسروی کارشناس مسائل سیاسی در همایش حکمت مطهر در جمع هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان قاین گفت: در ایام شهادت استاد مطهری قرار داریم و یکی از راههای دین شناسی مطالعه آثار شهید مطهری است که این ایام بهترین زمان برای ترویج افکار شهید مطهری در بین مردم است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو اظهارداشت: برخی برای به دست آوردن رای اصالتها و سرمایه های نظام را به راحتی به تاراج می دهند و با این که رهبر معظم انقلاب بارها تکرار کرده اند که "این حزب و گروه دست آورد دشمنان است و من این ها را قبول ندارم" اما شاهد هستیم که نامزد انتخابات مدام تکرار می کند من نماینده فلان گروه هستم. ولایت مداری کجاست؟

خسروی افزود: برخی از کاندیداها علنا از سران فتنه حمایت می کنند در حالی که رهبری می فرمایند از فتنه فاصله بگیرید و حال مجریان قانون برای به دست آوردن یک رای از سران فتنه تعریف و تمجید می کنند.

وی در ادامه گفت: برخی جملات افراد برای خدمت نیست بلکه برای جذب رای است.

این هادی سیاسی در ادامه سخنان خود گفت: این روزها روز جهاد برای بیان واقعیت ها است و به خاطر انقلاب باید مردم را آگاه کرد و ما هم مطالبی که بیان می کنیم با مدرک و مستند است.

وی افزود: امروز لازم است تبلیغ چهره به چهره برای نظام و یا شخصی که انتخابش تبعیت از نظام است .

خسروی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع برجام و اینکه عده ای می گویند آنچه سایه جنگ را از سر مردم برداشته است برجام است گفت: مقام معظم رهبری تا کنون چندین بار در سخنرانی های خود به این موضوع را دروغ محض دانستند و می گویند آنچه سایه جنگ را از سر ما برداشته است حضور مردم بوده است نه اشخاص. و روی این موضوع تاکید دارند که دشمن می خواهد شما را از جنگ اقتصادی که با آن درگیر هستیم دور کند و لذا در این زمینه ها باید مردم آگاه شوند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه سخنان خود به لغو سخنرانی شخص خاص اشاره کرد و افزود:  چرا با لغو یک سخنرانی این همه جبهه می گیرند  وسخنرانی 60نفر دیگر لغو می شود و هیچ جبهه گیری نمی کنند؟ آیا جبهه گیری ها فقط برای افراد خاص باید باشد؟

وی افزود: یقین بدانید اگر می خواهیم امروزه تکامل در زندگی فردی و سیاسی و اجتماعی ما وجود داشته باشد باید براساس دین مداری حرکت کنیم.

خسروی در بخش پایانی سخنرانی خود به سخنی از امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و گفت: امام علی(ع) در کلمات گهر بار خود برای سقوط دولت ها چند عامل را بیان می کنند که در انتخاب رئیس جمهور و عضو شورای شهر این نکات باید مدنظر باشد و کسی را انتخاب کنیم که این خصلت ها در او نباشد و یا کمتر باشد .

خسروی با اشاره به کلمات قصار امام علی (ع) این خصلت ها را ضایع کردن اصول، به دنبال مسائل حاشیه ای رفتن، سپردن کار به افراد ناشایست، برنامه ریزی بد و سوء تدبیر، معذرت خواهی فراوان به جای جبران عملی آن و عبرت نگرفتن از تجارب سودمند ذکر کرد.

درپایان این جلسه از هادیان و مربیان برتر سیاسی پایگاههای بسیج شهرستان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها