فرمانده انتظامی تربت حیدریه اعلام کرد: باند حرفه ای که با زور وارد منازل و با اغفال دختران جوان اقدام به سرقت می کرد با تلاش ماموران پلیس متلاشی شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۴۶۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
سرهنگ اکبر آقابیگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف درمحدوده منطقه باهنر بلا فاصله تیمی از کاراگاهان پلیس اگاهی وارد عمل شد.
 
وی افزود: دربررسی های اولیه مالباخته که دختری جوان است اظهارداشت که دومرد جوان با صورت پوشیده و با زور وارد منزل شده وطلاهایش را زورگیری کردندکه در بررسی بیشترصحنه سرقت، کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی متوجه صحنه سازی درسرقت شدند و مجددأ شاکی پرونده مورد بازجویی قرارگرفت.
 
وی بیان کرد: دخترجوان درمواجه ادله پلیسی عنوان داشت با فردی به نام امین رابطه دوستی داشته وهنگامی که دریکی ازتفرجگاه های بیرون شهر با یک دستگاه سواری پراید درحال تردد بودند دو مرد موتورسوار با صورت های پوشیده خودرو را متوقف وبا تهدید طلاهای وی را زورگیری کردند.
 
آقا بیگی ادامه داد: ماموران این فرماندهی بااطلاعات بدست امده بلا فاصله دوست شاکی رادستگیر و دربازرسی ازمغازه وی طلاهای مسروقه را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی تربت حیدریه خاطر نشان کرد: با تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم دستگیرشده با خانم جوان دیگری نیزدرارتباط بوده که با هماهنگی قضایی وی به پلیس آگاهی احضار واین فرد نیزعنوان داشت مدتی است با متهم ارتباط دارم واین فرد شیاد با تهیه فیلم وعکس وتهدید به انتشارآنها درفضای مجازی ضمن چند مرحله اخاذی وجه نقد از او خواسته در نقشه ۶ فقره سرقت منزل از بستگانش همکاری کند.
 
آقابیگی ادامه داد: متهمان به شش فقره سرقت از منزل با همدستی دوتن ازدوستانش اعتراف کرد و پس ازتشکیل پرونده و سیرمراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها