خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: در حال حاضر برخی حاضر نیستند آرمانهای امام ومقام معظم رهبری را بپذیرند و بر نوشته روی یک موشک هم ایراد می گیرند. این بی انصافی است که نیروهایی که با کمال متانت وبرای رضای خدا آماده اند این گونه مورد بی مهری قرار گیرند.
کد خبر: ۸۸۵۶۴۶۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سرهنگ برات زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در همایش حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و با حضور مربیان و هادیان سیاسی برگزار شد گفت: فلسفه تشکیل بسیج وسپاه مشخص است ولی آن کس که ما را خوراک داد و هدایت کرد و در مسیر اصلی قرار داد روحانیت است.

وی افزود: پیوند عمیق سپاه و بسیج با روحانیت یکی از فلسفه های نامگذاری این ایام به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است .

برات زاده گفت: این ایام فرصتی برای نشر و گسترش افکار و اندیشه های شهید مطهری است.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات بیان داشت: در مجموعه سپاه و بسیج این افتخار را داریم که با هدایت های بسیار ارزشمند روحانیت و علمای بصیر و انقلابی توانسته ایم اهداف و آرمانهای انقلاب را زیر سایه ولایت عملی و اجرایی کنیم و از مسیر دور نشویم.

برات زاده اظهارداشت: هویت اصلی سپاه بُعد مکتبی آن است و در کنار بُعد آمادگی رزمی و دفاعی بعد مکتبی سپاه و بسیج بسیار مورد تاکید سلسله مراتب بوده است.

وی بابیان این که اگر سپاه وبسیج موفقیتی در عرصه های مختلف داشته است به جهت بعد مکتبی سپاه است گفت:شهدای ما به این بعد توجه ویژه ای کرده اند .

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی درادامه تصریح کرد: اگر بناست دراین مسیر ادامه حرکت را داشته باشیم وبتوانیم مسیر را به سرانجام برسانیم باتکیه بر قدرت لایذال الهی می توانیم به پیروزی برسیم ودر دوران دفاع مقدس هم همین گونه بوده است ونگاه انسان محور مورد توجه بوده است وامروز هم همان است.

وی بیان داشت: در حال حاضر برخی حاضر نیستند آرمانهای امام ومقام معظم رهبری را بپذیرند و بر نوشته روی یک موشک هم ایراد می گیرند.

برات زاده گفت: این بی انصافی است که نیروهایی که با کمال متانت وبرای رضای خدا آماده اند این گونه مورد بی مهری قرار گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در پایان با بیان این که باید تبعیت محض وبی چون وچرا از ولی فقیه وآن هم به صورت عملی نه حرفی داشته باشیم گفت:بایستی همیشه شهدای بزرگواری همچون شهید مطهری را الگوی عملی خودمان در تداوم راه انقلاب اسلامی داشته باشیم وبتوانیم اندیشه های پاک ومطهر این شهید بزرگوار را به کار ببندیم وبایک بصیرت ومعنویت کافی مسیر سخت و دشوار را بپیماییم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها