خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی قزوین:

باید همواره یاد شهدا را زنده نگه داریم

فرمانده نیروی انتظامی قزوین گفت: قشرهای مختلف مردم بایستی قدردان رشادت‌های شهدا باشند و همواره یاد و خاطره‌ی آنها را زنده نگه دارند.
کد خبر: ۸۸۵۶۴۷۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدرضا علی‌اکبربیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه سردار مهدی محمودی، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین و فرماندهان ناجا از خانواده شهید مهدی روشن‌طلب دیدار کردند.

در این دیدار، محمودی با اشاره به اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس با  نثار جان خود امنیت را برای ما فراهم کردند، گفت: امروز نیز سربازان ما با تاسی از سیره شهدا در مرزهای کشورمان از خاک میهن اسلامی حراست می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی از این سربازان در دفاع از خاک کشورمان به درجه شهادت نایل می‌شوند تا خدشه‌ای به آرامش و امنیت ما وارد نشود، افزود: قشرهای مختلف مردم بایستی قدردان رشادت‌های شهدا باشند و همواره یاد و خاطره‌ی آنها را زنده نگه دارند.
این مسوول ابراز کرد: باید قشرهای مختلف جامعه در همه عرصه‌ها از جمله سیاسی و اجتماعی که فعالیت می‌کنند قدردان نعمت آرامش و امنیت حاکم در جامعه بوده و شکرگذار این نعمت بزرگ باشند.
فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: اگر شهدای ما جان خود را در دفاع از نظام نثار نمی‌کردند امروز ما شاهد آرامش و امنیت در کشور و فعالیت‌های عظیمی که اکنون در سطح کشور انجام می‌شود، نبودیم.
وی با بیان اینکه مدیون ایثارگری‌ها شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان هستیم، اذعان کرد: ما به عنوان سرباز کوچک نظام ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم و تلاش می‌کنیم وظایف خود را به درستی انجام بدهیم تا دین‌مان را نسبت به آنها ادا کنیم.
در این دیدار، مسوولان حاضر از مقام والای خانواده شهید مهدی روشن‌طلب تجلیل کردند و یاد و خاطره‌ی این شهید بزرگوار را گرامی داشتند

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها