باید باور کنیم که شهدا زنده هستند و حضور دارند ، قافله شهادت بسته نشده است، باید به شهدا خان طومان نگاه ویژه کرد زیرا حضور آنها مثل حضور حضرت رقیه(س) در کربلاست.
کد خبر: ۸۸۵۶۴۸۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار حسن کریم پور در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم خان طومان شهرستان بابل در مسجد فاطمه الزهرا(ع) بابل اظهار کرد: به فرموده رهبر انقلاب تجلیل از شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا فریضه است و حضور شما علاوه بر اینکه مرهمی بر دل پدر، مادر و فرزندان شهدا بوده ادای امر واجب نیز است.

وی افزود: عده‌ای می‌خواهند یاد شهدا به فراموشی سپرده شود و اینها کسانی هستند که با آرزوها و اهداف نظام میانه خوبی ندارند، اینها گرامیداشت یاد شهدا را نمی‌خواهند و می‌گویند چقدر باید بجنگیم و عزاداری کنیم، بگذارید به کار خود برسیم اینها اسلام و انقلاب را دوست ندارند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: رهبر انقلاب در مراسم شهدا غواص فرمودند هر کس برای شهدا و خانواده شهدا وقت بگذارد و در مراسم این شهدا شرکت کند او ثروت آقا امام زمان(عج) است.

کریم پور خاطرنشان کرد: عزت امروز ایران و همه پیشرفت‌ها و امنیت کشور هدیه گرانبهایی است که شهدا و پدران و مادران آنها به کشور ارزانی داشتند.

این مسوول یادآور شد: وقتی خطاب به سردار سلیمانی گفتم راز دفاع هشت سال مقدس چه بود گفت؛ در طول هشت سال با وجود اقوام و زبانهای مختلف حتی یک گزارش گناه نداشتیم زیرا جبهه قطعه‌ای از بهشت بود و در بهشت نمی‌توان گناه کرد.

وی ادامه داد: باید باور کنیم که شهدا زنده هستند و حضور دارند ، قافله شهادت بسته نشده است، باید به شهدا خان طومان نگاه ویژه کرد زیرا حضور آنها مثل حضور حضرت رقیه(س) در کربلاست.

وی ادامه داد: اینکه در تاریخ آمده عده‌ای ثواب دو شهید را دارند همین شهدا مدافعان حرم هستند، اگر نبودند این شهدا امروز باید ما با داعش در جنگ بودیم.

کریم پور اضافه کرد: بریده باد زبانی که می‌گویند شهدا مدافع حرم برای ثروت می‌روند و لال باد دهانی که می‌گویند شهدا خان طومان در خواب کشته شدند در حالی که آنها ۳۰ روز مردانه با کفر مبارزه کردند و به شهادت رسیدند.

این مسوول با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند این انقلاب بی‌صاحب نیست و اگر کسی شب و روز نماز بخواند اما این انقلاب را قبول نداشته باشد در قعر جهنم است، یادآور شد: از اثرات خون شهداست که پوتین برای جلسه خصوصی که با رهبر معظم انقلاب دارد به جهانیان فخر می‌فروشد و می‌گوید هرآنچه از دین شنیدم و در کتابها خواندم در چهره رهبر انقلاب است و تا زمانی که فکر این بزرگ مرد توانا و دانا بر کشور مستولی است هیچ تهدیدی این کشور را تهدید نمی‌کند.

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: امروز به برکت خون شهداست که در کنار هر لشکری در دنیا یک ایرانی حضور داشته باشد این باور در بین دوست و دشمن وجود دارد که آن عملیات پیروز است.

سردار کریم پور خاطر نشان کرد: اینکه آمریکا مرتب گزینه نظامی روی میز را به رخ می‌کشد و قدرت اجرایی ندارد بخاطر این است که قدرت مقابله ندارد زیرا ایران تنها کشوری است که در کنار سه عنصر مهم جنگنده بودن، آموزش خوب و سلاح خوب به عنصر چهارم که همان تسلط بر طبیعت است دست یافته است.

وی ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب با پشتیبانی خون شهدا و حضور مردم است که مقتدرانه شمشیر را از رو به سوی دشمن کشیده و می‎گوید هرکس به فلسطین کمک کند از او پشتیبانی می‌کنیم.

کریم پور افزود: ما سلاح هسته‌ای نداریم و نمی‌سازیم ولی در هر سطحی که به ما حمله شود ما هم در همان سطح به آنها حمله می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر دشمن به کشور ما حمله کند جمهوری اسلامی آنقدر توان دارد که مردم شهرها اتوماتیک عمل کرده و دشمن را زمین‌گیر می‌کنند، گفت: فضای پرواز ایران امن‌ترین فضا در جهان است و تاکنون هیچ هواپیمایی نتوانسته از حریم مرزهای هوایی ما گذر کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها