رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در خرم‌آباد :

وظیفه نویسندگان و اهل‌قلم دفاع از حق است/ پول‌محوری سبب وام‌دار شدن شخص به کانون‌های قدرت و ثروت می‌شود

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در خرم‌آباد گفت: اهل‌قلم و نویسندگان باید کلام حق را به مردم منتقل کنند و با تأثیرگذاری به مردم کمک کنند تا بتوانند، فرد اصلح را انتخاب کنند.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۳۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مهرداد ویسکرمی، رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در خرم‌آباد در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه بحث انتخابات بحثی مهم است، اظهار کرد: ستاد حجت‌الاسلام رئیسی به‌صورت خودجوش و مردمی فعالیت می‌کند و سیاست جناب رئیسی این است که حمایت مالی چندانی ندارند درحالی‌که برخی کاندیداها با توجه به اتصال به دولت و بدنه اجرایی دولت امکانات بیشتری در دست دارند و هزینه‌های سنگینی در راستای انتخابات انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام رئیسی با اختلافی جدی نسبت به رقبای خود اصلح است

وی بابیان اینکه هر نفر ک ستاد محسوب می‌شود و مردم خودشان باید فعالیت برای نامزد موردنظر خود را انجام دهند، افزود: بنده تاکنون به‌طور رسمی در هیچ ستادی مسئولیت قبول نکرده‌ام اما با شناختی که از حجت‌الاسلام رئیسی از گذشته تاکنون داشته‌ام از دید بنده، جناب رئیسی با اختلاف جدی نسبت به رقبا اصلح هستند، مردم نیز باید بتوانند اصلح را تشخیص دهند.

رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در خرم‌آباد بابیان اینکه ستاد در شهرستان خرم‌آباد به دلیل سهولت کار به سه بخش جنوبی، میانی و شمالی تقسیم کردیم، بیان کرد: مناظره‌ها به‌نوعی میدان نزاع تبدیل‌شده و بهتر است مردم فقط به مناظره‌ها اکتفا نکنند و گفت‌وگوی دیگر کاندیداها را نیز مدنظر داشته باشند.

ایجاد شعبه‌های استانی استان قدس روی جهت خدمت به مردم

وی با اشاره به ایجاد شعبات آستان قدس رضوی در استان‌ها توسط حجت‌الاسلام رئیسی، بیان کرد: این شعبات در راستای کمک به فقرا بوده و جهت خادم رضا شدن افرادی که حرفه‌ای را جهت کمک به مردم‌دارند تأسیس‌شده که ابتدا در استان مربوطه مدتی فعالیت مردمی کرده و سپس مدتی در حرم امام رضا (ع) خادمی می‌کنند و هیچ‌یک از نیروهای آن حقوقی را دریافت نمی‌کنند.

وظیفه نویسندگان و اهل‌قلم دفاع از حق است

ویسکرمی با اشاره به اینکه رأی آوردن در منطق آقای رئیسی رأی آوردن با هر قیمت و هدفی نیست، تصریح کرد: با توجه به تأثیرگذاری فضای مجازی و مخصوصاً تلگرام، نویسندگان وظیفه دفاع از کلام حق رادارند و باید رد این راستا تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه سخنان و برنامه‌های کاندیدا به تحلیل نیاز دارد و وظیفه اهل‌قلم است که این راه را برای مردم هموار و این برنامه‌ها را تحلیل و تفسیر کنند، عنوان کرد: اهل‌قلم و نویسندگان باید کلام حق را به مردم منتقل کنند و با تأثیرگذاری به مردم کمک کنند تا بتوانند، فرد اصلح را انتخاب کنند.

رئیس ستاد رئیسی در خرم‌آباد بیان کرد: ما به‌آسانی وارد ستاد کسی نمی‌شویم و دلیل ورود بنده به ستاد رئیسی این است که ایشان از همه افرادی که برای ریاست جمهوری کاندید شده‌اند، مناسب‌تر و کاردان‌تر هستند.

توجه به قشر جوان و ضعیف از اهداف حجت‌الاسلام رئیسی است/ دولت فعلی به جوانان کم‌اهمیت است

وی افزود: رئیسی جامعه هدف خود را قشر محروم و ضعیف جامعه و همچنین جوانان قرار داده است درحالی‌که دولت کنونی توجهی به جوانان ندارد و این برای جمهوری اسلامی زیبنده نیست که به جوانانش ارزش داده نشود.

ویسکرمی با تأکید بر اینکه کسانی که چند سال در عرصه قدرت بودند، تابه‌حال هیچ کار اجرایی را در جامعه اجرا نکرده‌اند و تنها با وعده‌های دروغین مردم را فریب دادند، گفت: زیبنده نیست که رئیس‌جمهوری تعطیلات خود را در کیش بگذراند ولی بخش بزرگی از جامعه‌اش نان شب نداشته باشد.

بیداری جامعه نخبگان مبنای تحول یک جامعه است

وی خاطرنشان کرد: مبنای تحول در یک جامعه بیداری نخبگان است و تا نخبگان روی کار نیایند، نمی‌توان به پیشرفت و توسعه رسید و این در حالی است که نخبگان سبب روشنی راه عوام مردم می‌شوند.

رئیس ستاد رئیسی در خرم‌آباد با تأکید بر اینکه بیشتر سرداران دفاع مقدس زیر ۳۰ سال سن داشتند، تصریح کرد: این نشان می‌دهد که اگر جوانی توانایی اداره کردن یک ارتش را دارد، یعنی نخبه است، اما در دولت امروز ما به نخبگان میدان داده نمی‌شود.

ویسکرمی بابیان اینکه دولت کنونی راه تنفس را برای جوانان بسته است، بیان کرد: و این نشان می‌دهد که چرا یک جوان نمی‌تواند وزیر باشد و امروز وزیران ما افراد پیر و بدون تحرک هستند.

وی خاطرنشان کرد: رئیسی دارای تحرک و نشاط است و بنا است تا با کمک جوانان سدهای بزرگ پیشرفت و توسعه را از میان بردارد.

پول‌محوری سبب وام‌دار شدن شخص به کانون‌های قدرت و ثروت می‌شود

رئیس ستاد رئیسی در خرم‌آباد با اشاره به اینکه هزینه‌های کمی برای تبلیغات جناب رئیسی انجام‌شده که همین بنرهای محدود ما نیز پاره می‌شوند یا از بین می‌روند، گفت: نمی‌خواهم تهمت بزنم، اما کاندیدهای دیگر به‌اندازه‌ای از وضعیت مالی خوب برخوردار هستند که در هر متریک بنر بزرگ نصب‌کرده‌اند اما رئیسی برای تبلیغات از هزینه‌های میلیاردی استفاده نمی‌کند و بیان برنامه‌های ایشان بهترین تبلیغ بوده و این در حالی است که پول‌محوری آسیبی است که باعث وام‌دار شدن شخص به کانون‌های قدرت و ثروت می‌شود.

وی گفت: استان لرستان برای رسیدن به توسعه ابتدا باید از درون در خود تحول ایجاد کند و از طایفه‌گرایی دوری کند، چراکه انتخاب درست یک نماینده سبب می‌شود، نماینده بتواند اقدام خوبی برای رسیدن استان به توسعه انجام دهد.

ویسکرمی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهورهای دیگر با کلید و وعده‌های دروغین مردم را فریب داده و رأی آوردند و امروز روی آن را ندارند که دوباره کلید را نشان بدهند، افزود: نمایندگان باید به‌گونه‌ای انتخاب شوند، که بتوانند حق استانشان را از دولت بگیرند و نمایندگان نباید در امور مدیران دخالت کنند.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات