سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی در گفتگو با بسیج از برگزاری متمرکز اولین سالگرد شهدای مازندرانی مدافع حرم(خانطومان) در ساری، مرکز مازندران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۳۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی در گفتگو با بسیج از برگزاری متمرکز اولین سالگرد شهدای مازندرانی مدافع حرم(خانطومان) در ساری، مرکز مازندران خبر داد.
 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا ضمن ابراز تسلیت و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن اولین سالگرد عروج ملکوتی شهدای مدافع حرم(شهدای حماسه خانطومان)  به محضر امام زمان(عج)، نائب الامام حضرت آیه الله العظمی خامنه ای مدظله العالی، ملت دلداه به شهدا و  خانواده های معزز شهیدان مدافع حرم، از برگزاری مراسم پایانی و متمرکز یادواره شهدای مدافع حرم در شامگاه دوشنبه هجدهم اردیبهشت 1396 در مصلی بزرگ ساری با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.
سرهنگ پاسدار رضایی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری درباره شهدای مدافع حرم  مبنی بر اینکه اجر و مزد شهدای مدافع حرم بیشتر از شهدای دفاع مقدس است، گفت:  شهدای مدافع حرم به دلیل دو موضوع دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) و حضور  در سرزمین غربت، برای دفاع از مظلومین و یاری دین اسلام دارای پاداشی مضاعف هستند  و معتقدیم که هر چه داریم به برکت شهدا به ویژه شهیدان مدافع حرم است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا اضافه کرد: به منظور ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت  و زنده نگه داشتن یاد شهدای مدافع حرم، اولین یادواره  شهدای گرانقدر مدافع حرم با محوریت شهیدان خانطومان از هفدهم فروردین در سراسر شهر های مازندران برگزار شد و تا شامگاه امروز هفدهم اردیبهشت در قالب "اردیبهشت مقاومت"،  ادامه دارد.
وی یادآور شد:  برنامه نهایی یادواره شهیدان مدافع حرم با عنوان «حماسه سازان خانطومان» با یاد  16 شهید خانطومان و مجموع 37 شهید مدافع حرم مازندرانی در مرکز استان برگزار می گردد.
سرهنگ پاسدار رضایی اظهار داشت: در راستای گرامی داشت شهدای مدافع حرم با هماهنگی  صدا و سیمای مازندران برنامه های مختلفی اعم از مستند  این شهیدان، گفتگوی ویژه با خانواده های شهدای معزز مدافع حرم و گفتگو با کارشناسان حوزه جبهه مقاومت طی ده شب از سیما و صدای مرکز استان به صورت زنده و همچنین ضبطی با عنوان « اردیبهشت مقاومت»، به سمع و دید مخاطبین رسید. 
 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا ضمن ابراز تشکر از همکاری ویژه صداو سیمای مازندران  و سایر اصحاب رسانه های مکتوب و مجازی استان، گفت: انتظار داریم تا بار دیگر رسانه استانی و اصحاب مطبوعات و خبرگزاری به پاس حرمت نگه داشتن شهدای مدافع حرم،  اینگونه همکاریها را ادامه داده و در شب پایانی برنامه، یادواره متمرکز شهیدان مدافع حرم« حماسه سازان خانطومان» را که فردا شب با سخنرانی سردار غیب پرور و مداحی حماسه خوان دفاع مقدس، (حاج صادق آهنگران) در ساری منعقد می شود را پوشش و انعکاس دهند.  

 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها