شهدای ما برای اینکه شما فرصت بیشتری داشته باشید و تا زمان گدایی، وقت ملاقات و مذاکره با کدخدا و فرزندان وحشی‌اش، دشمن وارد مرزها نشود، اقدام به دفاع از مرزها کردند تا آنها وارد مرز نشوند.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۵۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ساره عیسی‌پور  در گفت‌وگویی خطاب به روحانی، جهانگیری و کرباسچی، گفت: شما که می‌گویید مقابله با داعش باید با دیپلماسی و مذاکره حل شود مگر کسی مانع فعالیت‌های دیپلماسی شما در عرصه مذاکره با داعش و کدخدایان شده است.

وی بیان کرد: آنچه از طرف شهدای مدافع حرم انجام شد این بود که دیدند دشمن تا 70 کیلومتری مرز نزدیک شده و فرصتی هم برای مذاکرات شما نیست؛ چون شما هنوز منتظر بودید ببینید که کدخدا چه زمانی رو به شما جهت مذاکره وقت می‌دهد.

همسر شهید ابراهیم عشریه ادامه داد: شهدای ما برای اینکه شما فرصت بیشتری داشته باشید و تا زمان گدایی وقت ملاقات و مذاکره با کدخدا و فرزندان وحشی‌اش، دشمن وارد مرزها نشود، اقدام به دفاع از مرزها کردند تا آنها وارد مرز نشوند.

عیسی‌پور با طرح این سؤوال که  پس از سه سال که شهدای ما دشمنان وحشی اسلام را از 70 کیلومتر به 700 کیلومتر آن طرف‌تر راندند شما چه توفیقی در مذاکرات کسب کردید؟، گفت: آیا دیپلماسی شما این بود، اگر شهدای ما نبودند که دشمن الان تهران را هم گرفته بود و نوامیس این مرز و بوم در بازارها برده‌فروشی داعش در حال قیمت‌گذاری بودند و شما الان در حال چانه‌زنی بر سر مبادله اسرا بودید.

وی خاطرنشان کرد: به مردم پاسخ دهید که اگر شهدای ما جلوی آنها نمی‌ایستادند شما امروز در دیپلماسی سه ساله‌تان که هنوز توفیقی حاصل نکرده چه پاسخی برای تأمین امنیت مردم داشتید.

همسر این شهید مدافع حرم نکا با بیان اینکه چرا همیشه از دست‌رنج دیگران وام برای اعمال نکرده خودتان می‌گیرید؟ اظهار کرد: این را بدانید که شهدای ما جان‌شان و اموال و فرزندان‌شان را هم در راه عزت و شرف این مرزو بوم و بلکه بال تر از آن برای اهل بیت عصمت و طهارت قربانی می‌کنند.

عیسی‌پور خاطرنشان مرد: برای شهدای ما قابل تحمل نبوده که دشمن بگوید من تکه تکه بدن مطهر حضرت زینب سلام الله علیها را از قبر بیرون می‌آورم و به آن جسارت می‌کنم.

وی ادامه داد: شهدای ما همه چیزشان را فدای یک لحظه رضایت ماد شان حضرت زهرای اطهر می‌کنند و در این زمینه خوب می‌دانند که باید تبعیت از ولی امرشان سید علی خامنه‌ای تبعیت کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها