خبرهای داغ:
حاج آقا طالب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف در جمع صمیمی پاسداران ناحیه لنجان به همراه خانواده محترمشان که به مناسبت روز پاسدار در شهر بازی نجف آباد گرد هم آمده بودند گفتند : دولت آینده باید انقلابی عمل کند همانند مبارزان در سوریه که انقلابی عمل کردند و کمر داعش را شکستند.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۵۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلنجان،حاج آقا طالب پور در جمع پایوران ناحیه لنجان که به همراه خانواده محترمشان به مناسبت روز پاسدار در شهر بازی نجف آباد گرد هم آمده بودند به بیان خصوصیات یک رئیس جمهور ویا نماینده ای که بخواهیم به آن رای بدهیم پرداختند و گفتند : رئیس جمهور باید اول انقلابی باشد ( یعنی ضد انقلاب نباشد) دولت آینده باید انقلابی عمل کند همانندمبارزان در سوریه که انقلابی عمل کردند و کمر داعش را شکستند. دوم متدین باشد و سوم کار آمد باشد یعنی باید کمر همت را محکم ببندد و همانند دفاع مقدس با تمام توان در خدمت مردم باشد .

نمایده ولی فقیه در لشکر 8 افزودند: متدین باشد یعنی اینکه به فرمان خداوند که در قرآن فرمود«در برابر کفار محکم و در برابر مومنین نرم باشد و اهل نماز هم باشید»باید باشد و رئیس جمهور انقلابی متدین اولین نشانه اش استکبار ستیزی است و با اعتماد به خداوند و توکل به مردم کشور ما را نجات بدهد.

دومین نشانه انقلابی ساده زیستی و مردمی بودن است ، که با حقوقهای نجومی و زیاد نمی توان مردم را اداره کرد. وسومین نشانه انقلابی این است که ولایتمدار باشد یعنی اینکه به اشاره رهبری عمل کند و این همان تدین است وتدین فقط به نماز خواندن نیست .

حاج آقا طالب پور در خصوص کارآمدی رئیس جمهور گفتند : کار آمد باشد یعنی خودش کاری باشد و توانایی داشته باشد و برنامه هم داشته باشد و بعد تیمی کار آمد جوان و پر کار داشته باشد که باهم یک دولت کار آمد تشکیل بدهند به این خاطر که اگر دولت با وزار ودو میلیون مدیر که همراه آنان در سطح کشور کسترده شده است کاری باشند می توانند کشور را پیش ببرند.

ایشان در پایان در پاسخ اینکه به چه کسی رای بدهیم گفتند: اول تحلیل و بررسی کنید وسخنان نمایده ها را بشنوید و دنبال کنید و بعد به کسی رای بدهید که به دنبال رقابت در چهارچوب نظام باشد ، به قانون اساسی و خط امام پایبند باشد ، کسی که در میدان سیاست صادقانه عمل کند ، کسی که فقط آنچه می تواند انجام دهد به مردم بگوید ، کسی که تیم محور با برنامه و کار آمد باشد و کسی که شعار انتخاباتی خود را فراموش نکند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها