به مناسبت پاسداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، جمعی از مسئولان سپاه فارسان با حضور در آموزش و پرورش از فرهنگیان این شهرستان تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۶۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و به مناسبت روز معلم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات این شهرستان و جمعی از مسئولان ناحیه، با حضور در محل آموزش و پرورش یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشتند و از معلمان و اعضای کادر آموزش و پرورش تجلیل کردند.

مسلم آذریان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان فارسان، گفت: شغل معلمی، شریفترین مشاغل و پرمسئولیت‏ ترین شغلهاست. شریفترین شغل هاست، برای اینکه شغل انسان‏ سازی است؛ در عظمت منزلت و مقام معلم همین کافی است که بزرگ ترین معلم جهان بشریت حضرت رسول خاتم(صلی الله علیه و آله و سلم) به این ویژگی خود افتخار می کرد .

آذریان افزود: مسئولیت سنگینی بر دوش فرهنگیان است. هر چه شغل عظیم باشد، مسئولیت به همان مقدار بزرگ و عظیم است. معلم مسئول تمام مقدراتی است که برای یک کشور پیش می‏آید، مسئول تمام انسانهایی که باید تربیت شده و مدیر جامعه بشوند، مسئول تمام جوان هایی است که زیردست آنها باید تربیت بشوند. معلم است که انسانها را یا کارآمد و متعهد بار می ‏آورد و یا سربار جامعه بار می‏ آورد و ناامید. همه این محصولات از کارخانه انسان سازی مدرسه‏ ها بلند می‏شود.

ارسال نظرات