خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری در همایش حکمت مطهر شهرستان بوئین زهرا:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز یکی از بزرگ ترین ابزار های استکبار و صهیونیسم در پیاده کردن اهداف خود در ایران نفوذ در بین مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز است.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۶۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان و نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در همایش حکمت مطهر شهرستان بوئین زهرا با طرح مسئله نفوذ و آسیب های آن به جامعه مسئله نفوذ در بین مسئولان را بسیار خطرناک دانست و گفت: امروز یکی از بزرگ ترین ابزار های استکبار و صهیونیسم در پیاده کردن اهداف خود در ایران نفوذ در بین مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز است.

وی ادامه داد: این نفوذ امروز در جایگاهی قرارر گرفته است و به قدری خود را پیشرفته می بیند و خود را در حدی می داند  که حتی استکبار چشم طمع به خبرگان رهبری نیز داشتند و سعی داشتند نفوذی های خود را به خبرگان بفرستند که با بصیرت و اقدام انقلابی شورای نگهبان ناکام ماندند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از وادادگی برخی مسئولین در برابر آمریکا و صهیونیسم تصریح کرد: آمریکا می خواهد در ایران مسئولی سرکار بیاید که از آمریکا و تشر متکبرین بترسد.

امام جمعه تاکستان در پایان خاطر نشان کرد: نفوذ بسیار خطرناک است و مسئولین ما باید مواظب این نفوذ خطرناک دشمن باشند و مردم هم باید با بصیرت خود مسئولانی را انتخاب کنند که تحت نفوذ دشمن نباشند و با هر وسیله ای در برابر استکبار به نفع کشور اسلامی خود ایستادگی کنند.
2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها