خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا:

تفکرات شهید مطهری باعث نجات جامعه می شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی گفت: در بعد عقیدتی شهید مطهری کسی بود که با تمام انحرافات به مقابله برخاست و در تمام ابعاد آسیب شناسی و جریان شناسی کردند.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۷۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا حجت الاسلام ابوالقاسم رحیمی در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج، ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جهت تجلیل از مقام شامخ شهید مطهری بنا نهاده شد.

وی ادامه داد: امام (ره) در مورد هیچ شخصی اغراق نمی کرد و اهل تعارف نبود و ایشان جملات پر محتوایی در وصف شهید مطهری دارند.

رحیمی بیان کرد: در بعد عقیدتی شهید مطهری کسی بود که با تمام انحرافات به مقابله برخاست و در تمام ابعاد آسیب شناسی و جریان شناسی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) اظهار کرد: تفکرات شهید مطهری در جامعه باید جاری و ساری باشد چون انحراف با شکل و روش جدید و با گفتمان جدید در جامعه پدید آمده است و امروز باید این التقاط توسط روشنفکران جامعه تبیین شود.

وی اشاره کرد: نشست حکمت مطهر در اکثر حوزه ها و پایگاه ها با یاد و نام شهید مطهری برگزار شده است که بیشتر ابعاد بصیرتی داشته است.

رحیمی غبار روبی مزار شهدا، سخنرانی پیش از خطبه ها، دیدار با خانواده های معظم شهدا را از جمله برنامه های هفته عقیدتی سیاسی دانست.

2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار