خبرهای داغ:

وصیت 95 درصد از شهداي ایران پشتیبانی از ولایت فقیه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت:میانگین سنی شهدای ایران از 15 تا 25 سال و در مجموع 20 سال است گفت :شهدا حقیقت مطلق و فطرت و زیبایی را دریافتند که شاهد مرگ را در قالب زیباترین مرگ یعنی در شهادت در آغوش کشیدند.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۹۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان،سرهنگ پاسدار مرتضی عمو مهدی، در يادواره شهداي دانش آموزان کاشان در دبیرستان ماندگار امام خمینی این شهرستان گفت:تبعيت از ولایت فقیه، تاکید بر حجاب بانوان و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و کفار سه وصیت مهمی است که بیشترین فراوانی را با تحقیقات بنیاد شهید در وصیت نامه شهدا معرفی می کند.

وی با تاکید براینکه شهدا بعد از اقرار به وحدانیت الله و سفارش به حفظ دین اسلام دارند تبعيت از ولایت فقیه را وصیت کردند افزود: بیش از 95 درصد از شهیدان بعد از این دو مورد توحیدی و اعتقادی از همه ما خواستند پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به این مملکت نرسد.

به‌گفته‌وی،182 هزار و 19 شهید تعداد شهدای کشور ایران از سال 42 تا پایان دوران دفاع مقدس است که این تعداد با شهدای بعد از جنگ تا کنون به220 هزار شهید می رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، با تاکید بر اینکه میانگین سنی شهدای ایران از 15 تا 25 سال و در مجموع 20 سال است گفت :شهدا حقیقت مطلق و فطرت و زیبایی را دریافتند که شاهد مرگ را در قالب زیباترین مرگ یعنی در شهادت در آغوش کشیدند.

سرهنگ پاسدار عمومهدی، در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت :حضور در انتخابات عامل عزت، اقتدار و مایه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

شایان ذکر است یادواره 114 شهید دانش آموز دبیرستان ماندگار امام خمینی کاشان با حضور خانواده شهدا، مدیران ادوار گذشته این دبیرستان، ريیس بنیاد شهید واداره آموزش و پرورش این شهرستان که با تمثال زیبای شهدا مزین شده بود برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار