امضا تفاهم نامه همکاری در راستای تاسیس هلدینگ کشاورزی در استان

تفاهنامه همکاری به منظور تاسیس هلدینگ کشاورزی فی مابین اتاق بازرگانی زنجان، سپاه ناحیه زنجان،کارگروه بسیج اقتصادی، جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی، نظام مهندسی و نظام صنفی کشاورزی منعقد شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۶۰۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، تفاهنامه همکاری به منظور تاسیس هلدینگ کشاورزی فی مابین اتاق بازرگانی زنجان، سپاه ناحیه زنجان،کارگروه بسیج اقتصادی، جهاد کشاورزی، بانک کشاورزی، نظام مهندسی و نظام صنفی کشاورزی و با هدف تولید محصولات سالم وارگانیک و فراوده های غذایی، صنایع تبدیلی، تکمیل و بازاریابی منعقد شد.

رئیس اتاق بازرگانی در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ،ابراز امیدواری کرد مصادف بودن این روز با چنین ایامی منشا خیر و برکت برای این کنسرسیون باشد.

مهندس جمیلی انعقاد این تفاهم نامه را ماحصل انجام پژوهشها و برگزاری جلسات متعدد در خصوص تاسیس هلدینگ کشاورزی ذکرکرد و گفت: خوشبختانه امروز می توانیم با امضا این تفاهم نامه شاهد شکل گیری این هلدینگ در سطح استان و ایجاد یک تشکل منسجم در راستای حمایت ازحوزه کشاورزی استان باشیم.

این مقام مسئول انعقاد این تفاهنامه را پیش زمینه تاسیس موفق این هلدینگ دانست و افزود: امضا این تفاهم نامه منجر به ایجاد تعهد در اعضا و تسریع در فرایند ایجاد این کنسرسیون باشد.

مهندس جمیلی با اشاره به اینکه متولی بخش کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: فراخور اهداف تبیین شده در مفاد تفاهم نامه، این نیاز احساس می شود که همه ی سازمان های مربوطه از جمله نظام مهندسی کشاورزی برای تحقق برنامه های هلدینگ و بازاریابی برای محصولات کشاورزی که البته این مورد از وظایف اصلی اتاق بازرگانی محسوب می شود همکاری های لازم را داشته باشند و به کارگیری نیروهای تحصیل کرده ی بومی را از اولویت ها قرار دهند .

این مقام مسئول با اشاره به فراخوان های انجام شده در خصوص تاسیس هلدینگ کشاورزی در اواخر سال ۹۵، اظهار داشت: خوشبختانه در این مسیر با بیش از ۵۰ داوطلب برای تاسیس هلدینگ مواجه شدیم که یقینا این نتیجه ی درک عمیق مردم از ارزش صنایع کشاورزی استان است که طبیعتا با ایجاد این شرکت منابع و محصولات کشاورزی در مسیر اصلی خود قرار می گیرند.

رئیس اتاق بازرگانی با اشاره به اهمیت و نقش بانک کشاورزی در زمینه تامین اعتبارات و ارائه تسهیلات، خاطر نشان ساخت: همکاری های موثر بانک کشاورزی همیشه در جریان بوده و امید است که این نوع همکاری مداومت داشته باشد شایان ذکر است مجمع عمومی این هلدینگ روز ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار میگردد لذا تمامی متقاضیان میتوانند تا پیش از این تاریخ آمادگی خودرا جهت عضویت در این هلدینگ با مراجعه به اتاق زنجان اعلام نمایند.

ارسال نظرات