خبرهای داغ:
رییس دانشگاه آزاد دامغان گفت: بسیج دانشجویی و دانشگاه در ساختار جدید دانشگاه آزاد در یک خانواده قرار گرفته اند.
کد خبر: ۸۸۵۶۶۲۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، رییس دانشگاه آزاد دامغان در گفت و گو با خبرنگاران گفت:با توجه به تغییراتی که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد انجام شده و در ساختار جدید بسیج دانشجویی و دانشگاه در یک خانواده قرار گرفته اند.

علایی نوین در دیدار با مسئول ناحیه بسیج دانشجوویی استان سمنان گفت:در دانشگاه آزاد ساختار جدیدی ایجاد شده است که در آن بسیج دانشجویی می تواند نقش مهمی را در زمینه های مختلف ایفا کند و دانشگاه این آمادگی را دارد تا در چهارچوب قانون و همفکری بسیج دانشجویی برنامه های فرهنگی را در سطح دانشگاه برگزار کند.

رئیس دانشگاه آزاد دامغان در ادامه گفت:دانشگاه آزاد دامغان از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار است و تشکیل هسته های علمی یکی از برنامه های دانشگاه است که از بسیج دانشجویی تقاضا داریم تا با راه اندازی هسته های علمی خود ما را در این امر یاری کند.

علایی نوین گفت:اردوهای جهادی یکی از برنامه های خیلی خوب بسیج دانشجویی است که ماهم در این امر در حد توان خود به مجموعه بسیج کمک میکنیم چرا که در اردوهای جهادی ابتدا دانشجویان خود را میسازند و بعد در آن منطقه محروم سازندگی میکنند و همچنین برای انتخابات پیش رو از نشست های بصیرتی و کرسی های آزاد اندیشی که در غالب قانون برگزار می شود استقبال میکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها