رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:بیش از 110 میلیارد تومان به بهره‌برداران استان تسهیلات پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۸۸۵۶۶۲۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عبدالرضا بازدار، ظهر امروز در جشنواره رونمایی از دست آورده‌ای صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی که در بخش بیرانشهر برگزار شد، اظهار کرد: 85 صندوق کارآفرینی خرد زنان روستایی در استان وجود دارد.

وی با به این اینکه دو مؤلفه در کشور به‌عنوان ظرفیت‌های درآمدزا هستند که مغفول ماندند، افزود: یکی ظرفیت‌های زنان روستایی در تولید روستاها و بخش کشاورزی است که به‌عنوان دو ظرفیت درامد زا مغفول مانده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان روستا را یک واحد تولیدی دانست که بخش عمده تولید کشاورزی ما توسط زنان روستایی انجام می‌گیرد، بیان کرد: متأسفانه در آمار به این بخش توجه نشده است.

وی بابیان اینکه صندوق هابا کمترین حمایت‌ها بهترین عملکرد را داشتند، عنوان کرد: 85 صندوق در استان با سهام‌داری 2990 نفر وجود دارد که 750 میلیون سرمایه‌دارند.
بازدار بابیان اینکه در سال اخیر اقداماتی خوب در بخش کشاورزی داشتیم گفت: در سال گذشته 510 هزار تن تولید گندم و یک‌میلیون و دویست هزار تولید دامی داشتیم که استان را بی‌نیاز از واردکردن گندم داشته است.

وی گفت: بیش از 110 میلیارد تومان به بهره‌برداران استان تسهیلات پرداخت‌شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه ضریب مکانیزاسیون استان یک‌دوم است، بیان کرد: 46 هزار هکتار زمینه زراعی در استان وجود دارد که 13 هزار هکتار مکانیزاسیون شده است.

وی بابیان اینکه سه محصول از تولیدات گلخانه‌ای در شهرک گلخانه‌ای دیناروند به بهره‌برداری رسیده خاطرنشان کرد: درزمینهٔ نهادهای دامی بهترین عملکرد را ازلحاظ فروش داشتیم.
انتهای پیامش/

ارسال نظرات