معاون مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی به 900 صندوق در سال جاری می‌رسد

معاون مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: افزایش تعداد صندوق‌ها به 900 صندوق و اختصاص هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه روستاها که 800 میلیارد تومان آن به روستاهای مرزی اختصاص‌یافته از جمله برنامه های سال جاری ما است.
کد خبر: ۸۸۵۶۶۳۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی اصحابی، ظهر امروز در جشنواره رونمایی از دست آورده‌ای صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی که در بخش بیرانشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه از هدف‌گذاری‌های دولت و برنامه بنیادین در حوزه صندوق‌های اعتبارات خرد محلی است که در سال‌های گذشته مغفول مانده، اظهار داشت: دخالت مردم در امر اقتصاد، توجه به اقتصاد محلی و جوانان ایران، برنامه‌ریزی دقیق، هدف‌گذاری دولت برای برنامه‌ها سبب عملی شدن شعار سال می‌شود.


وی با اشاره به اینکه در چهار سال اخیر این جشنواره را در سطح 15 استان اجرا کردیم، بیان کرد: در سال گذشته ارائه تسهیلات به 600 صندوق محلی صورت گرفته و احیا شدند که 180 هزار نفر از بانوان ما در این صندوق‌ها در سطح کشور فعال هستند.

معاون مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی سبب رونق محلی شده، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در تاریخ 6 میلیارد تومان فروش تولیدات صنایع‌دستی از طریق این صندوق‌ها انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز اقتصاد مشارکتی را ایجاد نکنیم اقتصاد انفرادی شکست‌خورده افزود: مردم عامل رونق اقتصاد هستند و درزمینهٔ اقتصاد مشارکتی نیز باید به مردم امید هیم.

اصحابی افزود: افزایش تعداد صندوق‌ها به 900 صندوق و اختصاص هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه روستاها که 800 میلیارد تومان آن به روستاهای مرزی اختصاص‌یافته از جمله برنامه های سال جاری ما است.

معاون مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: نباید از کلمه محرومیت برای لرستان استفاد کنیم چرا که ظرفیت‌های مختلفی در لرستان وجود دارد و کم و کاستی موجود عدم ایجاد فضای کسب‌وکار را برای مردم توسط مسئولان است.

وی با باین اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد افزایش تعاون همکاری و همدلی است، تصریح کرد: برای صادرات تولیدات خود نیز با کشورهای خارجی قرار داد بسته ایم.
انتهای پیام/ش

ارسال نظرات