خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد:

کشف بیش از 170 کیلوگرم انواع موادمخدر در قزوین

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 170 کیلوگرم انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۶۶۳۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ، سردار "مهدی محمودی" در تشریح عملکرد 40 روزه سال جاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزي و همّت مضاعف ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین در 40 روز سال جاری 172 کیلو و 776 گرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است.

وي اظهار کرد: در اين مدت با اجراي طرح هاي متعدد و دستگيري تعداد 499 نفر در خصوص حمل، نگهداری و فروش موادمخدر در استان، عرضه موادمخدر به طور چشمگيري کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در این مدت 57 نفر قاچاقچی موادمخدر نیز دستگیر که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش دستگیری را داشته ایم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به افزایش 33 درصدی انهدام باند موادمخدر در استان افزود: در این مدت 140 نفر توزیع کننده موادمخدر نیز در استان دستگیر شده که در مقایسه با سال گذشته 24 درصد افزایش داشته ایم.

وی همچنین با اشاره به دستگیری 233 نفر معتاد از ابتدای سال جاری تاکنون توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: این تعداد دستگیری نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 676 درصدی را نشان می دهد.

در پایان این مقام مسئول ضمن تاکید بر ارتقاء باور ملی نسبت به باورها و هنجارهای اسلامی در جامعه ، مقابله با ترویج و مصرف مواد مخدر در بین آحاد مردم دانست و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی اهداف شومی را از لحاظ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دنبال می­ کنند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار