خبرهای داغ:
سخنگوی قوه قضاییه گفت: در آخرین گزارش آمده است که یک میلیون و ۲۴۴ هزار از حسابهای موسسه ثامن الحجج تعیین و تکلیف کامل شده است.
کد خبر: ۸۸۵۶۶۷۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجةالاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و دوازدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران درباره آخرین  روند پرونده ثامن الحجج (ع) اظهار کرد: در آخرین گزارش آمده است که یک میلیون و 244 هزار از حسابهای این موسسه تعیین و تکلیف کامل شده و مبلغ 9 هزار و 300 میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شده است، سه هزار و 500 هزار میلیارد از مطالبات مانده که از این تعداد دو هزار میلیارد تومان از آنها تعهد شده است.

وی ادامه داد: افرادی که مطالباتشان تا 300 میلیون تومان بود اگر حاضر به واگذاری نشدند، 35 میلیون نقد گرفتند، اموال شناسایی شده و ظرف روزهای آینده به مزایده گذاشته می‌شود.

سخنگوی قوه قضاییه درباره مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه و تعداد پاسخگویی به سوالات مردم در این مرکز گفت: در فروردین ماه امسال 116 هزار و 110 مورد اعم از تلفن گویا و وب به مردم در این مرکز خدمت ارائه شده که از این تعداد 62 هزار مورد مربوط به تلفن گویا و 104 هزار مورد مربوط به وب بوده است. همچنین از تعداد 116 هزار و 110 مورد 30 هزار مورد مربوط به مسائل مهریه و پیرامون آن بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها