مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان:
دفاع از حرم حضرت زینب(س) و دفاع از مظلوم موجب عزت سپاه در جهان اسلام خواهد بود .
کد خبر: ۸۸۵۶۶۹۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان در جشن میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه سپاه موجب افتخار و سربلندی نظام مقدس و ولایت امر شد، گفت: سپاه نقش رهبری و زعامت مسلمین، پرچمدار در عصر سیاهی شب و حاکمیت جهل و ستم قدرتهای جهانی و بنا به فرموده حضرت امام خمینی(ره) که سپاه نور چشم من است ، و من از سپاه راضی هستم، را ایفا می کند.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به وظیفه ذاتی و ماموریت خطیر سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی و به شهدای حرم افزود: دفاع از حرم حضرت زینب(س) و دفاع از مظلوم موجب عزت سپاه در جهان اسلام خواهد بود .

گفتنی است، به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه ولادت حضرت امام حسین(ع) که مصادف با روز پاسدار است مراسم جشنی با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج)، کلیه کارکنان یگان و خانواده آنان با برنامه های متنوع در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عطایی برگزار شد .

لازم به ذکر است، این مراسم با اجرای گروه نمایشی طنز حال و هوای خاصی به برنامه دادند و اجرای برنامه گروه سرود و برنامه فوق با اجرای برنامه مولودی خوانی حاج غلامرضا هاشمی و حسن بیات پایان یافت.

ارسال نظرات