عبدالوحید فیاضی گفت: چپاولگران اقتصادی، سرمایه مردم را نشانه گرفته اند. بستگان برخی از مسوولان که افراد تاثیر گذاری در دولت کنونی هستند مرتکب جرم اقتصادی شده اند که نگرانی‌های مردم را بهمراه داشته است.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۰۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰

عبدالوحید فیاضی  نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  رانت در فضای کلان اقتصادی از جمله نمونه آفت های اقتصادی است و زمانی مشمئز کننده است که پای اختلاس های بانکی توسط برخی مسوولان در میان باشد. در5 ساله اخیر، گزارشاتی ارائه شده مبنی بر اینکه اموال عمومی و ملی کشورمان، توسط عده خاصی مورد چپاول قرار گرفته است.

فیاضی با بیان اینکه چپاولگران اقتصادی، سرمایه مردم را نشانه گرفته اند افزود: متاسفانه ایرادات و اشکالات فراوانی در مدیریت اقتصادی کشورمان وجود دارد.  برخی از بستگان مسوولان که افراد تاثیر گذاری در دولت کنونی هستند مرتکب جرم اقتصادی شده اند و همین امر، نگرانی‌های مردم را بهمراه داشته است.

نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: هرگونه خیانت اقتصادی، مردم را دچار خسارت می‌کند و در ابعاد جهانی هم نوعی بدنامی برای جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که می‌تواند به اعتبار و حیثیت مردم و نظام خدشه وارد کند.

فیاضی در خاتمه افزود: در طول سال‌های گذشته، بازارهای نوظهور قاچاق و رانت ناشی از واردات بی‌رویه کالاهای خارجی توسط برخی مسوولان افزایش چشمگیری داشته است که اجازه نمی‌دهد تا عملکرد اثربخش در اقتصاد کشورمان شکل بگیرد.

ارسال نظرات