برگزیدگان جشنواره دانشگاهی شهید مطهری در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۴۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مرحله دانشگاهی جشنواره آموزشی شهید مطهری با هدف ارائه فرایندهای جدید آموزش پزشکی، شیوه های نوین پزشکی، شناسایی، انتخاب و قدردانی از فرآیندهای برتر نوآورانه در آموزش پزشکی برگزار شد.

وی با اشاره به ارائه طرح های اساتید دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به این جشنواره افزود: ده نفر از اساتید دانشگاه طرح ها و فرایندهای جدید در حوزه پزشکی را به این جشنواره ارائه دادند که از این میان سه فرایند به عنوان فرایند برتر انتخاب و به جشنواره کشوری راه یافت.

موسوی با بیان اینکه این جشنواره فرصتی برای هم اندیشی کارشناسان حوزه آموزش پزشکی کشور است افزود: جشنواره شهید مطهری در حیطه های ارتقای توانمندی دانشگاه‌ها، به سوی دانشگاه‌های نسل سوم (کارآفرین)، بین‌المللی‌سازی آموزش علوم پزشکی، شیوه های جدید آموزش پزشکی، توسعه آموش مجازی در علوم پزشکی، اعتباربخشی موسسات و بیمارستان‌های آموزشی و توسعه و ارتقای زیرساخت‌های آموزش علوم پزشکی برگزار شد.

لازم به ذکراست: جشنواره شهید مطهری هر سال با محوریت نوآوری و تحول در مبانی نظری علوم پزشکی و اقدامات عملی برگزار می شود و طرح ها و فرایندهای برتر دانشگاه های علوم پزشکی سطح کشور انتخاب و به مرحله کشوری این جشنواره راه می یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها