خوشبختانه روند ساخت پروژه‌های عمرانی از محل موقوفات در شهرستان مطلوب و قابل قبول است و 3 پروژه تجاری اداری توسط اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در ساخت است.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۶۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به ساخت 3 پروژه تجاری اداری توسط اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده، گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از محل عواید موقوفات پروژه‌های متعددی را در حال ساخت دارد.

حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی با اشاره به اینکه یکی از پروژه‌های در دست ساخت در شهرستان خدابنده پروژه تجاری اداری پیامبر اعظم یک است، اضافه کرد: این پروژه در سه و نیم طبقه در حال ساخت است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه مساحت پروژه در حال ساخت تجاری اداری پیامبر اعظم، 333 متر مربع است، افزود: زیربنای مفید این پروژه یک هزار و 131 متر مربع است.

محمدی همچنین به مشخصات پروژه تجاری اداری پیامبر اعظم 2 نیز اشاره کرد و گفت: مساحت این پروژه 2 هزار و 268 متر است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای مفید این پروژه یک هزار و 616 متر مربع است، گفت: تعداد طبقات این پروژه نیز 4.5 است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه دیگر پروژه در حال ساخت تالار احسان است، اضافه کرد: کاربری این پروژه خدماتی بوده و از طرح‌های جاری اوقاف است که در 4.5 طبقه در حال ساخت است.

محمدی با بیان اینکه مساحت پروژه تالار احسان 817 متر مربع است، افزود: زیربنای مفید این پروژه نیز 2 هزار و 200 متر مربع است.

وی به پروژه‌های پیشنهادی اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: پروژه تجاری خدماتی رفاهی گردشگری قیدار نبی نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در صورت هماهنگی امسال ساخته خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده همچنین از دیگر پروژه‌های در حال ساخت خدابنده را معدن سنگ دانه‌بندی اعلام کرد و افزود: هدف از ساخت این پروژه‌ها استفاده و بهره‌مندی بیشتر مردم شهرستان از عواید موقوفات است

محمدی با اشاره به مشارکت خیران در ساخت پروژه‌های عمرانی افزود: خوشبختانه روند ساخت پروژه‌های عمرانی از محل موقوفات در شهرستان مطلوب و قابل قبول است.

ارسال نظرات