خبرهای داغ:
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قم از افتتاح خانه هلال خبرنگاران استان قم خبر داد و گفت: این خانه در مجتمع سعدی با حضور خبرنگاران استان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۷۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
خانه هلال خبرنگاران استان قم افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا بهرامی در نشست خبری با موضوع تشریح فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر و افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته هلال‌احمر که ظهر امروز در  اتاق مدیریت جمعیت هلال‌احمر استان برگزار شد، با اشاره به حوادث رخ‌داده در سال 95 اظهار داشت: در این سال، 266 مورد حادثه به جمعیت هلال‌احمر قم اعلام شد که با این حساب تقریباً روزی یک حادثه بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قم افزود: در سال گذشته بیش از یک‌میلیون بار تلفن 112 ندای امداد تماس گرفته‌شده است، در این 266 مورد حادثه 15 هزار و 915 نفر آسیب‌دیده در محورهای مواصلاتی استان داشتیم.

بهرامی با اشاره به حادثه سیل اخیر در استان گفت: تشکیل به‌موقع ستاد مدیریت بحران و جمعیت هلال‌احمر استان سبب نجات قطعی 28 نفر شد، نیروها همه آماده بوده و با شروع بارندگی همکاران کار خود را انجام دادند.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان در نیمه شعبان گفت: 180 نفر پزشک، امدادگر و نجاتگر در رینگ مرکزی مسجد آماده امدادرسانی هستند.

در ادامه نشست مسئول خانه‌های هلال جمعیت هلال‌احمر استان قم، با اشاره به فعال بودن 80 خانه هلال در سطح استان در سطوح مختلف سازمان‌دهی شده است، و این در حالی است که بعید است در استان‌های دیگر تعداد خانه‌های هلال به 15 خانه برسد.

علی حاجی رضا از افتتاح خانه هلال خبرنگاران استان قم خبر داد و گفت: این خانه در مجتمع سعدی با حضور خبرنگاران استان افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها