خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم:

ساختمان جدید داروخانه هلال‌احمر استان قم با حضور رئیس قوه مقننه افتتاح می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم از افتتاح ساختمان جدید داروخانه هلال‌احمر استان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۷۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
ساختمان جدید داروخانه هلال‌احمر استان قم با حضور رئیس قوه مقننه افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد گلفشان در نشست خبری با موضوع تشریح فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر و افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته هلال‌احمر که ظهر امروز در  اتاق مدیریت جمعیت هلال‌احمر استان برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر استان در زمان بروز حوادث اظهار داشت: در مجموعه هلال‌احمر هر روز حوادث و فعالیت‌های مختلف رخ می‌دهد و همین حوادث فعالیت‌های ما را پرتوان کرده است.

وی با اشاره به اجرای طرح خادم در مناطق پردیسان و شهرک مهدیه افزود: در این طرح آموزش خانه به خانه انجام و تلاش دسته‌جمعی برای آموزش خانواده‌ها است، داوطلبان به درب منازل مراجعه و آموزش را چهره به چهره به خانواده‌ها می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با اشاره به حادثه سیل اخیر در استان قم گفت: در سانحه سیلی که در دو روز گذشته رخ داد با کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر توانستیم از وقوع یک بحران در سطح استان جلوگیری کنیم.

گلفشان با اشاره به توزیع مواد خوراکی از جمله کنسرو، بیسگویت و قرص نان در حادثه سیل اخیر قم خاطرنشان کرد: اگر نیروهای امدادی اقدام نمی‌کردند تلفات زیادی در این حادثه داشتیم اما با مدیریت خوبی که  داشتیم از بروز بحران در استان جلوگیری کردیم.

وی بابیان اینکه در سطح استان بالغ‌بر 80 خانه هلال وجود دارد، ادامه داد: با ایجاد خانه‌های هلال  دغدغه اینکه از مرکز به بخش‌های مختلف استان نیرو بفرستیم کاهش‌یافته و امیدواریم این تعداد خانه‌ها را به 100 خانه هلال برسانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با اشاره به آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر استان در نیمه شعبان گفت: 24 پایگاه سیار و موقت در قم ایجادشده است که 4 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 15 دستگاه آمبولانس، 2 فروند بالگرد و 3 کانکس امدادی در این ایام به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

گلفشان با اشاره به برنامه‌های پیش روی استان در هفته هلال‌احمر گفت: در نخستین روز از هفته هلال‌احمر که مصادف با روز جوان است، با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و امدادگران 3 پروژه هلال‌احمر استان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: افتتاح سوله‌های امدادی سلفچگان، افتتاح مرکز آمادگی و نگهداری سگ‌های تجسس، افتتاح ساختمان جدید داروخانه هلال‌احمر و افتتاح آنست و مدرسه تخصصی امداد در این هفته صورت می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم در پایان از بهره‌برداری  ساختمان امدادی جمکران تا عید غدیر خبر داد.

ارسال نظرات